۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۵۰

۴۸ درصد سازمان‌های جهان از Office 365 استفاده می‌کنند

ایتنا - 46 درصد سازمان‌ها حاضر نیستند داده‌های مربوط به مالکیت معنوی، اطلاعات هوشمند سازمانی یا داده‌های نظامی را به Office 365 بسپارند.
۴۸ درصد سازمان‌های جهان از Office 365 استفاده می‌کنند


مجموعه نرم‌افزاری Office 365 مایکروسافت یک اتفاق بزرگ برای سازمان‌ها محسوب می‌شود.
اما بررسی‌ها نشان داده است تعداد کمی از کسب و کارها این سیستم را برای داده‌های ایمن خود مورد استفاده قرار می‌دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اینکوئیرر،‌ در یک مطالعه جدید مشخص شد ۴۸ درصد سازمان‌ها از Office 365 استفاده می‌کند و ۱۵ درصد دیگر از آنها هم قصد دارند ظرف یک سال آینده به این مجموعه نرم‌افزاری مجهز شوند.

بر اساس نتایج به دست آمده، ۶ درصد سازمان‌ها اعلام کردند که طی برنامه‌ریزی‌های خود در دو سال آینده از مجموعه نرم‌افزاری Office 365 استفاده می‌کنند و ۱۰ درصد هم اظهار داشتند که طی ۵ سال آینده را مورد استفاده قرار خواهند داد.

همچنین مشخص شد ۲۱ درصد سازمان‌ها از این مجموعه نرم‌افزاری استفاده نمی‌کنند و هیچ برنامه‌ای برای تجهیز بخش‌های مختلف خود به Office 365 ندارند.

 

کارشناسان بر اساس بررسی جدید اعلام کردند ۴۴ سازمان این بسته نرم‌افزاری را برای همکاری‌ها و دسترسی جهانی به داده‌های خود مورد استفاده قرار می‌دهند و ۳۴ درصد هم گفته‌اند که از Office 365 برای ذخیره اسناد محرمانه استفاده نمی‌کنند.

این بررسی ضمن تاکید بر محبوبیت بالای Office 365 بین سازمان‌ها نشان داد که ۴۸ درصد این مراکز برای ذخیره اطلاعات مالی خود روی آن احساس خوشایندی ندارند، ۴۱ درصد گفتند که تحت هیچ شرایطی اطلاعات مربوط به بخش منابع انسانی را روی آن قرار نمی‌دهند و ۴۶ درصد هم توضیح دادند که حاضر نیستند داده‌های مربوط به مالکیت معنوی، اطلاعات هوشمند سازمانی یا داده‌های نظامی را به Office 365 بسپارند.
 
کد مطلب: 35949
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام