۰
plusresetminus
دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۴۰

EMC تحلیل و استفاده از کلان داده‌ها را آسان کرد

ایتنا - استفاده از این سیستم به سازمان‌‌ها کمک می‌کند با ابزارهای تحلیل کلان داده‌ها آشنا شوند و مزایای استفاده از آن را بیاموزند.
EMC تحلیل و استفاده از کلان داده‌ها را آسان کرد


شرکت EMC روز گذشته راهکار جدیدی را با نام Federation Business Data Lake ارائه کرد که به سازمان‌ها کمک می‌کند کلان داده‌ها را به صورت کارآمد، مقایس‌پذیر و با هزینه کمتر مدیریت و تحلیل کنند، و به کمک آنها بتوانند تصمیمات استراتژیک بگیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از دِ.هندو، این شرکت به صورت همزمان سیستم سازمانی جدیدی با نام Hadoop Innovation Centre معرفی کرد که به عنوان مکمل برای راهکار یاد شده مورد استفاده قرای می‌گیرد و به تولیدکنندگان نرم‌افزار امکان می‌دهد ابزارهای جدید خود را به سادگی مبتنی بر آن ارائه دهند.

سیستم Hadoop یک چارچوب نرم‌افزاری متن‌باز محسوب می‌شود که بیشتر راهکارهای تحلیل کلان داده مبتنی بر آن به تولید می‌رسد.

شرکت EMC همچنین اظهار داشت که سازمان‌های جهان می‌توانند به مدت ۴ هفته از سیستم تحلیل تعاملی، آنلاین و باز کلان داده‌ها به صورت رایگان استفاده کنند.

 

استفاده از این سیستم به دانشجویان، مدیران IT و سازمان‌های تازه‌کاری توصیه شده است که برای نخستین بار قصد دارند با ابزارهای تحلیل کلان داده‌ها آشنا شوند و مزایای استفاده از آن را بیاموزند.

«آمیت مِهتا» مدیر مرکز سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعاتی EMC توضیح داد که حجم دنیای دیجیتال هر دو سال یکبار دوبرابر می‌شود.
او گفت سیستم جدید آنها برای سازگاری با این اتفاق به گونه‌ای ارائه شده است که مبتنی بر آن می‌توان شهرهای هوشمند را بنا کرد.
 
کد مطلب: 35745
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام