۲
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۹

تاریخ عرضه ویندوز ۱۰ لو رفت

ایتنا- مدیر ارشد اجرایی شرکت AMD با انجام یک اشتباه سهوی موجب شد تا تاریخ دقیق عرضه سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰، لو برود.
تاریخ عرضه ویندوز ۱۰ لو رفت


مدیر ارشد اجرایی شرکت AMD با انجام یک اشتباه سهوی موجب شد تا تاریخ دقیق عرضه سیستم عامل مایکروسافت یعنی ویندوز ۱۰، لو برود.


به گزارش ایتنا از رایورز از وب‌سایت computing، لیزا سو که سمت مدیریت ارشد اجرایی در کمپانی بزرگ تولیدکننده قطعات سخت‌افزاری یعنی AMD را بر عهده دارد، در یک کنفرانس خبری به صورت تصادفی درباره ویندوز ۱۰ و تاریخ آن صحبت کرده و تاریخ عرضه این پروژه بزرگ مایکروسافت را افشا کرد.

او که درباره شرایط ویندوز ۸.۱ و عدم امکان اتکا بر روی این نسخه از سیستم عامل در برنامه‌های بلند مدت توسعه در AMD سخن می‌گفت، در گفته‌های خود به‌صورت ناگهانی اعلام کرد که شرکت او با توجه به عرضه ویندوز ۱۰ در پایان ماه جولای میلادی، به فکر برنامه‌ریزی برای استفاده بهینه از این سیستم عامل است.


البته مایکروسافت در این زمینه عکس‌العمل خاصی را نشان نداده است ولی در عین حال که این تاریخ توسط مایکروسافت تائید نشده است، تکذیبی نیز در این باره صورت نپذیرفته است که همین امر موجب می‌شود تا بتوان تاریخ اعلام شده توسط سو را صحیح دانست.

به این ترتیب به‌نظر می‌رسد که در پایان ماه جولای یعنی کمتر از ۱۰۰ روز دیگر شاهد عرضه ویندوز ۱۰ باشیم و انتظار برای دریافت این سیستم‌ عامل به پایان خواهد رسید.
گفته می‌شود که مایکروسافت با آغاز فصل تابستان برای اعلام رسمی زمان عرضه این نسخه از سیستم‌ عامل ویندوز اقدام خواهد کرد.
 
کد مطلب: 35631
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
در سایت خود مایکروسافت زمان تقریبی رو گفته چیزی لو نرفته !
feedback
Iran, Islamic Republic of
هیچ سمَت اجرایی به اسم مدیر ارشد اجرایی هم البته نداریما. CEO معنیش میشه مدیرعامل
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام