۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۴۱

ساخت باتری‌های ویژه برای اینترنت اشیاء

ایتنا- شرکت ARM برنام‌های ویژه‌ای را برای پروژه اینترنت اشیاء در سر دارد و به همین دلیل نیز در حال بررسی شرایط ایجاد نوع جدیدی از باتری‌های بادوام برای این پروژه است.
ساخت باتری‌های ویژه برای اینترنت اشیاء


شرکت ARM برنامه‌های ویژه‌ای را برای پروژه اینترنت اشیاء در سر دارد و به همین دلیل نیز در حال بررسی شرایط ایجاد نوع جدیدی از باتری‌های بادوام برای این پروژه است.


به گزارش ایتنا از رایورز از phys، پروژه اینترنت اشیاء هنوز تا عملیاتی شدن فاصله زیادی دارد ولی این امر موجب نشده است تا شرکت‌های مختلف به فکر بهبود شرایط و زیرساخت‌های مورد نیاز برای تحقق رویای اینترنت اشیاء نباشند.

یکی از شرکت‌هایی که به شدت به دنبال راه‌اندازی ساختارهای بسیار مطلوب برای اینترنت اشیاء است را باید شرکت ARM دانست.
این شرکت دارای توانایی‌های سخت‌افزاری بسیار مناسبی برای این امر است ولی واحد تحقیقات این شرکت پس از بررسی‌های فراوان موفق به یافتن پاشنه آشیل فناوری فعلی برای اینترنت اشیاء شده‌اند.

 

شرکت ARM به این نتیجه رسیده است که مشکل اصلی فناوری‌های فعلی برای تحقق اینترنت اشیاء به ساختار مصرف انرژی و باتری‌ها بازمی‌گردد.
در همین راستا نیز این شرکت علاوه بر کاهش مصرف سخت‌افزارهای کوچک برای برقراری ارتباطات اینترنتی، سعی در ساخت ساختار جدیدی برای باتری‌ها دارد که بتواند در ابعادی بسیار کوچک، حجم بالایی از انرژی را در خود ذخیره ساخته و دستگاه مورد نظر را تامین توان کند.

این پروژه می‌تواند موجب شود که مصرف باتری‌ برای فناوری‌های پوشیدنی فعلی به میزان ۶۰ درصد شرایط کنونی برسد که این امر می‌تواند موجب شود تا کاربری این دستگاه‌ها به‌صورتی افزایش یابد که بتوان از آنها برای مصارف روزمره بیشتری استفاده کرد.
 
کد مطلب: 35629
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام