۰
plusresetminus
سه شنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۵

عرضه تلویزیون فوق دقیقی که از آیفون ۶ هم باریک‌تر است

ایتنا- تلویزیون جدید و فوق دقیق سونی تا دو ماه دیگر در دست علاقمندان قرار خواهد گرفت.
عرضه تلویزیون فوق دقیقی که از آیفون ۶ هم باریک‌تر است


شرکت سونی تلویزیون فوق دقیق تازه‌ای طراحی کرده که از سری الترا اچ‌دی بوده و قرار است تا دو ماه آینده در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.


به گزارشخبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس به نقل از انگجت، مدل 43 اینچی این تلویزیون 1300 دلار و مدل 75 اینچی آن 8000 دلار قیمت دارد.

در میان شش مدل تلویزیونی که از این سری طراحی شده اند X900C باریک ترین تلویزیون ال‌ای‌دی جهان لقب گرفته، زیرا ضخامت آن تنها 5.08 میلیمتر است و بنابراین حتی از گوشی آیفون 6 اپل هم نازکتر است.

انتظار می‌رود این مدل دیرتر از مدل‌های دیگر روانه بازار شود. در این محصول از فناوری موسوم به Vanishing Edge هم استفاده شده که باعث می‌شود تصویر کل صفحه نمایشگر را در بربگیرد.

قابلیت تصحیح رنگ برای ارائه تصاویری کاملا واقعی هم در این تلویزیون‌ها گنجانده شده و همچنین سرویس آندروید تی‌وی هم برای دسترسی به خدمات تحت وب در آنها وجود دارد.

همچنین کاربران می‌توانند از فرامین صوتی و همین طور خدمات جستجوی صوتی نیز بهره بگیرند.

برخی مدل‌های گوشی‌های هوشمند نیز می‌توانند به عنوان کنترل از راه دور این تلویزیون‌ها با امکانات کامل مورد استفاده قرار بگیرند.

قرار است علاقمندان به بازی‌های ویدئویی هم از این تلویزیون‌ها برای دسترسی به سرویس‌های آنلاین Playstation Now و ... بهره بگیرند.
کد مطلب: 35625
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام