۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۷

راهکار جدید کسپرسکی برای مدیریت رمز عبور

ایتنا - KPM یا مدیریت کلمه عبور کسپرسکی ابزاری را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به‌صورت خودکار قوی‌ترین و مطمئن‌ترین کلمات عبور را می‌سازد که به‌کارگیری آنها کلمات عبور کاربر را از گزند حملات ساده یا حتی حملات brute-force مصون می‌دارد.


شرکت ایدکو، توزیع کننده آنلاین محصولات کسپرسکی در ایران و خاورمیانه اعلام کرد کسپرسکی در نسخه جدید راهکار مدیریت رمزهای عبور تحت عنوان KPM بسیاری از دشواری‌های کاربران در این زمینه را رفع می‌نماید.


به گزارش ایتنا از روابط عمومی ایدکو، کسپرسکی نسخه جدید ابزار مدیریت کلمه عبور تحت عنوان Kaspersky Password Manager (KPM) ارائه کرده است که با استفاده از آن تمامی اطلاعات کاربر در دستگاه‌های مختلف تحت ویندوز، مک، اندرویدی یا آیفون و آی‌پد برای وی به‌صورت هم‌زمان، هماهنگ و قابل دسترس می‌شود. کاربر با کلمه عبوری که برای این نرم‌افزار انتخاب کرده‌ از طریق هر کدام از این دستگاه‌ها و در هر مکانی که باشد به آخرین اطلاعات محرمانه و کلمات عبور خود دسترسی داشته باشد.

بر اساس این گزارش، این ابزار با ذخیره ایمن تمامی کلمات عبور مورد استفاده کاربر برای وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و شبکه‌های اجتماعی، آنها را برای وی در تمامی دستگاه‌های مختلف قابل دسترسی می‌کند تا ایمن‌تر و البته ساده‌تر از قبل به این اطلاعات و وب سایت‌ها و برنامه‌های مربوطه دسترسی داشته باشد.

این ابزار در نسخه آزمایشی یا رایگان خود به کاربران اجازه می‌دهد تا ۱۵ کلمه عبور از حساب‌های وب یا اپلیکیشن‌های مختلف و همچنین یک کارت شناسایی شامل لیست اطلاعات کامل اعم از نام، آدرس، تاریخ تولد و... را تعریف و ذخیره کند تا هنگام تکمیل فرم‌های اطلاعات در صفحات خرید یا فرم‌های ثبت نام اینترنتی روی ویندوز یا مک آنها را به‌صورت خودکار وارد کند. با خرید نسخه اصلی، کاربر می‌تواند تا بی‌نهایت کلمه عبور و اطلاعات شناسایی را در این ابزار تعریف کرده و از دستگاه‌های مختلف به آنها دسترسی داشته باشد.

نرم افزار امنیتی مدیریت کلمه عبور کسپرسکی تمامی کلمات عبور همچنین اطلاعات شخصی و هویتی کاربر را به شکلی ایمن کدگذاری و ذخیره می‌کند تا از اطلاعات در مقابل حملات سایبری یا سودجویی مجرمان سایبری محافظت شده و تمامی این اطلاعات محرمانه و کلمات عبور تنها از طریق یک پسورد یا کلمه عبور اصلی تنها برای کاربر قابل دسترس باشد.
با محصول امنیتی مدیریت کلمه عبور کسپرسکی که تمامی اسامی کاربری فرد در وب سایت‌های مختلف و کلمات عبور مربوط به آنها را ذخیره می‌کند دیگر نیازی نیست که کلمات عبور مختلف و شاید پیچیده این وب سایت‌ها را به خاطر سپرده یا هر بار مجبور به استفاده از گزینه «کلمه عبور خود را فراموش کردم» شد؛ لذا به‌راحتی می‌توان هر کلمه عبور دشوار و پیچیده‌ای را برای وب سایت‌های مختلف و شبکه‌های اجتماعی انتخاب کرد و بدون حفظ کردن آنها در هر زمان و هر مکان با سیستم مدیریت کلمه عبور به‌راحتی به آن سایت‌ها وارد شد.

KPM یا مدیریت کلمه عبور کسپرسکی ابزاری را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهد که به‌صورت خودکار قوی‌ترین و مطمئن‌ترین کلمات عبور را می‌سازد که به‌کارگیری آنها کلمات عبور کاربر را از گزند حملات ساده یا حتی حملات brute-force مصون می‌دارد.
همچنین کاربر با ساختن یک حساب کاربری، My Kaspersky، به یک پورتال تحت وب دسترسی خواهد داشت که علاوه بر همگام یا هماهنگ‌سازی ساده‌تر کلمات عبور وی روی دستگاه‌های مختلف این امکان را می‌دهد تا به‌سادگی امنیت دستگاه‌های خود را از طریق وب بررسی و مدیریت کند. او با این حساب (دسترسی از طریق نشانی center.kaspersky.com ) کاربر می‌تواند وضعیت محصولات امنیتی کسپرسکی را در محیط وب بر روی دستگاه‌های مختلف خود مشاهده، بررسی و حتی کلیدهای فعال‌سازی محصولات را از طریق این پنل مدیریت کند.

علاقه‌مندان به مشاهده و به کارگیری امکانات این راهکار امنیت اطلاعات می توانند نسخه آزمایشی یک ماهه و کامل این نرم‌افزار را از نشانی‌ اینترنتی زیر و یا سایت اینترنتی همه نمایندگان رسمی کسپرسکی آنلاین به صورت رایگان دانلود نمایند:
http://www.irkaspersky.com/trial/kaspersky-cloud-password-manager

گفتنی است شرکت ایدکو همزمان با معرفی این محصول، جشنواره بهاری ایدکو به همراه جوایز ارزنده را نیز آغاز کرده است. به نحوی که خریداران توتال سکیوریتی کسپرسکی با خرید هر لایسنس به قرعه کشی یک میلیون تومانی وارد می شوند.
اطلاعات بیشتر در این خصوص را می توانید در نشانی www.irkaspersky.ir مشاهده نمایید.
 
کد مطلب: 35570
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام