۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۵

عرضه میان‌افزار Red Hat برای تحلیل کلان‌ داده‌ها

ایتنا - نسخه 6.1 این نرم‌افزار قابلیت‌های پشتیبانی JBoss Data Grid را به عنوان یک منبع اطلاعاتی ارتقا می‌دهد.
عرضه میان‌افزار Red Hat برای تحلیل کلان‌ داده‌ها


شرکت Red Hat از بزرگ‌ترین ارائه‌دهندگان راهکارهای متن باز نسخه جدید میان‌افزار خود مبتنی بر جاوا را با نام JBoss معرفی کرد و توضیح داد این محصول به منظور تحلیل کلان‌داده‌ها(Big Data) در سازمان ساخته شده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌تی‌پی، این میان‌افزار در دو ویرایش و با نام‌های Red Hat JBoss Data Virtualization 6.1 و Red Hat JBoss Data Grid 6.4 ارائه شده است که هر دو آنها در دسترس سازمان‌ها قرار گرفته‌اند و به گفته شرکت سازنده، به صورت ویژه مشکلات سازمان‌ها برای حضور در محیط کلان داده‌ها برطرف می‌کند تا با سرعت بالاتر و دقت بیشتر بتوانند آنها را تحلیل کنند.

این شرکت با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد: «Red Hat مجموعه قوی از فناوری‌هایی را ارائه می‌دهد که به سازمان‌ها کمک می‌کند حجم وسیع داده‌ها را به فرصت‌های تجاری دردسترس تبدیل کنند.»

در ادامه این بیانیه آمده است: «این فناوری‌ها طراحی شده‌اند تا کلان داده‌ها مدیریت‌پذیرتر، دردسترس‌تر، و برای تحلیل‌های سازمانی سازگارتر شوند. فناوری‌های جدید ما انعطاف و قابلیت‌های اجرایی کلان داده‌ها را ارتقاء می‌دهند.»

 

سیستم JBoss Data Virtualization به عنوان راهکار خدماتی و ارتقا داده‌ها طراحی شده است تا منابع اطلاعاتی مختلف را یکپارچه کند و امکان بررسی اطلاعات از زوایای مختلف برای ابزارها و کاربران را فراهم آورد.

نسخه 6.1 این نرم‌افزار قابلیت‌های پشتیبانی JBoss Data Grid را به عنوان یک منبع اطلاعاتی ارتقاء می‌دهد، امکان تولید و ویرایش اطلاعات از راه دور را فراهم می‌کند و قابلیت دسترسی به حافظه کَش(Cache) برای داده‌های سازمانی را نیز مهیا می‌سازد.
 
کد مطلب: 35359
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام