۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۵

همکاری سه غول فناوری برای شکست دادن اپل

ایتنا- سه شرکت نامی دل، انویدیا و VMware با یکدیگر پیمان همکاری خاصی را منعقد کرده‌اند که هدف اصلی از آن سرنگون کردن امپراطوری اپل است.
همکاری سه غول فناوری برای شکست دادن اپل


سه شرکت نامی دل، انویدیا و VMware با یکدیگر پیمان همکاری خاصی را منعقد کرده‌اند که هدف اصلی از آن سرنگون کردن امپراتوری اپل است.


به گزارش ایتنا از رایورز از itproportal، شرکت‌های بزرگی در سراسر دنیا با اپل رقابت می‌کنند ولی در طول تاریخ کوتاه شرکت‌های کامپیوتری کمتر شاهد شراکت مستقیم شرکت‌ها برای مقابل با یک شرکت خاص بوده‌ایم.
اما در شراکتی کم نظیر، سه شرکت برگ در سه عرصه کاملا متفاوت با یکدیگر پیمان همکاری بسته‌اند تا درمقابل اپل ایستاده و این شرکت را از دوران فعلی و اوج‌گیری خود دور کنند.

این سه شرکت در حقیقت تمامی موارد مورد نیاز برای ساخت یک پروژه کامل را در اختیار دارند زیرا شرکت VMware به‌عنوان یک کمپانی مشهور در زمینه نرم‌افزار شناخته می‌شود، شرکت انویدیا یک غول تمام عیار در زمینه سخت‌افزار است و شرکت دل نیز یک شرکت بسیار خوش‌نام برای عرضه محصولات نهایی به بازار محسوب می‌گردد.


در حقیقت هدف اصلی این پروژه ایجاد ساختاری است که بتوان به کمک آن کامپیوترهای خانگی را وارد فاز جدیدی از کاربری کرد و با توجه به تجربیات شرکت دل در زمینه محصولات ورک‌استیشن، به‌نظر می‌رسد که این سه شرکت تصمیم به ساخت کامنپیوترهای تخصصی و ویژه‌ای داشته باشند که دارای قابلیت‌های ورک‌استیشن خواهد بود.

شایان ذکر است که پیش از این نیز یک بار یک اتحاد بر علیه یک غول دیگر شکل گرفته بود که در آن مورد، دو شرکت اوراکل و سان تصمیم به سرنگونی مایکروسافت داشتند ولی طرح آنها(کامپیوترهایی با عملکرد راه دور در اوایل دهه ۹۰) به‌علت عدم وجود زیرساخت‌های مورد نیاز و درک درست این دو شرکت از بازار کامپیوتر، به بن‌بست خورد در حالی که اتحاد جدید شکل گرفته به خوبی تمامی امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز برای انجام این کار را در اختیار دارد.
  
کد مطلب: 35289
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام