۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۲۶

عرضه قابلیت جدید Office 365 برای مدیریت دستگاه‌های موبایلی

ایتنا - با افزودن قابلیت MDM به مجموعه نرم‌افزاری Office 365، مایکروسافت تلاش می‌کند مدیریت دستگاه‌ها را برای مشتریان سازمانی خود آسان کند.
عرضه قابلیت جدید Office 365 برای مدیریت دستگاه‌های موبایلی


مایکروسافت در اکتبر ۲۰۱۴ اعلام کرد که زیرمجموعه جدیدی برای ارائه خدمات مدیریت دستگاه‌های موبایلی(MDM) را به عنوانی بخشی از سرویس Intune راه‌اندازی می‌کند که به صورت مستقیم با مجموعه نرم‌افزاری Office 365 در ارتباط است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، مقامات این شرکت روز گذشته توضیح دادند که خدمات این زیرمجموعه هم‌اکنون به صورت عمومی در دسترس می‌باشد و طی چهار تا شش هفته آینده به صورت جهانی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

استفاده از این زیرمجموعه خدمات MDM برای نسخه‌های مختلف مجموعه نرم‌افزاری Office 365 شامل Business، Enterprise، EDU و Government رایگان خواهد بود.

با افزودن قابلیت MDM به مجموعه نرم‌افزاری Office 365، مایکروسافت تلاش می‌کند که نه تنها مدیریت دستگاه‌ها را برای مشتریان سازمانی خود آسان کند، بلکه کاربری ابزارها و داده‌ها مبتنی بر گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی مبتنی بر ویندوز، اندروید و iOS هم آسان‌تر شود.

 

قابلیت‌های جدید همچنین به مدیران شبکه امکان می‌دهد تا با استفاده از سیاست‌های موجود و تعیین دسترسی برای استفاده از داده‌ها، کنترل کامل دستگاه‌های موبایلی موجود در سازمان را در اختیار بگیرند و حفاظت بیشتری از داده‌های شخصی انجام دهند.

مایکروسافت همچنین برای آن دسته از کاربرانی که قصد دارند قابلیت‌های بیشتر MDM را با دستگاه‌های موبایلی خود سازگار کنند، سیستم Intune را به عنوان سرویس جداگانه و بخشی از سیستم Enterprise Mobility Suite عرضه می‌کند.
 
کد مطلب: 35286
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام