۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۴۰

سامسونگ: گوشی‌های آینده ما باریک‌تر، باکیفیت‌تر و با وضوح بالاتری خواهند بود

ایتنا- سامسنوگ قصد دارد با ارتقا دادن دستگاه های هوشمند خود به رقابت با سایر برندها بپردازد.
سامسونگ: گوشی‌های آینده ما باریک‌تر، باکیفیت‌تر و با وضوح بالاتری خواهند بود


تعداد گوشی‌های بیشتر با بهره‌گیری از بدنه فلزی، ضخامت‌ کم‌تر و صفحه‌نمایش‌های با رزولوشن بالاتر چیزی است که انتظار می‌رود امسال از شرکت سامسونگ شاهد باشیم.


به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد مواد سازنده، طراحی و صفحات نمایش، همه و همه را در دستگاه‌های هوشمند جدید خود ارتقا داده و نهایتا با تنظیم قیمت دستگاه‌های خود در بازار به رقابت با دیگر برندهای مطرح مانند اپل ادامه دهد.

آنچه خواندید صحبت‌های مدیر اجرایی سامسونگ، Shin Jong Kyun است که در همایش سالیانه این شرکت که امروز در سئول برگزار گردید مطرح شد.


سامسونگ فرایند تولید دستگاه‌هایی با کیفیت بدنه خوب را با تولید گلکسی آلفا آغاز کرد و این رویه را در دستگاه‌های سری A ادامه داد تا نهایتا امروز شاهد طراحی و کیفیت خوب دستگاه‌هایی مانند گلکسی اس‌6 و اس6 اج منحصر به فرد باشیم.

به نظر می‌رسد این رویه ادامه خواهد داشت و کمتر شاهد تولید دستگاه‌‌هایی با بدنه پلاستیکی، مشخصات پائین و طراحی‌های معمولی باشیم.

Shin می‌افزاید: سامسونگ الکترونیکس قصد دارد با اتخاذ این رویه، پیشتازی خود را در بازار گوشی‌های سطح بالا حفظ و رقابت خود را با برندهای مطرح ادامه دهد.

منبع : فارنت
کد مطلب: 35169
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام