۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۱۵

هشدار نسبت به تشدید حملات سایبری به سازمان‌های بزرگ

ایتنا- حملات سایبری به بانک‌ها،سازمان‌های اطلاعاتی و مؤسسات بزرگ افزایش چشمگیری داشته است.
هشدار نسبت به تشدید حملات سایبری به سازمان‌های بزرگ


مؤسسه گارتنر نسبت به تشدید حملات به سازمان‌های بزرگ هشدار داده و اعلام کرده است:« این سازمان‌ها بایستی راهکارهای جدید و امن‌تری را پیش روی خود قرار دهند.»


به گزارش ایتنا از مهر، در سال‌های اخیر، حملات سایبری به نهادها و سازمان‌های بزرگی مانند بانک‌ها، سازمان‌های اطلاعاتی، امنیتی - دفاعی با افزایش چشمگیری مواجه شده که می‌تواند یک تهدید جدی علیه امنیت کشورها محسوب شود.

در نتیجه، سازمان‌های مختلف بایستی به برنامه‌های مشخصی برای دفاع از داده‌های خود بیاندیشند.

مؤسسه گارتنر در جدیدترین گزارش خود نسبت به تشدید حملات سایبری به سازمان‌های بزرگ و همچنین اتخاذ راهکارهای مناسب و برتر امنیتی هشدار داده است.

در این گزارش آمده است: « سازمان‌های مختلف با افزایش حملات سایبری بایستی برنامه‌های گسترده‌تری را برای حفاظت از اطلاعات و داده‌های خود پیش بینی کنند.

در حال حاضر، سهم شرکت‌های مختلف برای مقابله با حملات گسترده سایبری بسیار ناچیز است.

در حالی که گارتنر پیش بینی می‌کند، این سهم در سال ۲۰۱۸ میلادی به حدود ۴۰ درصد افزایش پیدا کند زیرا حملات سایبری بیش از پیش اهمیت پیدا کرده و تا جایی پیش می‌روند که سازمان‌ها و نهادهای بزرگ تمرکز بیشتری را بر این بخش اعمال می‌کنند.

گارتنر در ادامه این گزارش آورده است: « اگر سازمان‌های مختلف خود را برای مقابله با چنین مشکلی آماده و تجهیز نکنند، در سال جاری و سال آینده شاهد هک شدن یا لو رفتن سیستم‌های داخلی بسیاری از شرکت‌ها مانند سیستم داخلی سونی خواهیم بود.»
کد مطلب: 35159
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام