۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۶

مایکروسافت و سیسکو سرویس ابری مشترک عرضه کردند

ایتنا - مزیت اصلی محصولات مشترک، ارایه سرویس‌هایی مانند ابزارهای تحلیل کلان داده و بازیابی سیستم مبتنی بر DevOps است.
مایکروسافت و سیسکو سرویس ابری مشترک عرضه کردند


دو شرکت مایکروسافت و سیسکو اعلام کردند همکاری‌های خود را در زمینه خدمات پردازش ابری و مراکز داده گسترش می‌دهند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، در حالی که این دو شرکت بزرگ ژوئیه گذشته به همکاری‌های دیرینه خود پایان دادند، خبر جدید برای آغاز همکاری‌ها به گسترش زیرساخت‌های ابری چندگانه برای شرکت‌های مخابراتی و دیگر عرضه‌کنندگان خدمات پردازش ابری مربوط می‌شود.

پلتفورم تلفیقی جدید که با نام « Cisco Cloud Architecture برای Microsoft Cloud» شناخته می‌شود، به دیگر ارائه دهندگان خدمات پردازش ابری کمک می‌کند تا ضمن کاهش هزینه‌ها و آسان‌سازی در عملیات‌های مختلف، بتوانند سرویس‌های بیشتری را در اختیار مشترکان بگذارند.

این دو شرکت توضیح دادند که تلفیق قابلیت‌های Azure Pack مایکروسافت با دستگاه‌های شبکه‌ای و سرورهای Cisco ACI می‌تواند مزایای فراوانی را در حوزه خدمات ابری به همراه بیاورد.

 

در بیانیه مشترک این دو شرکت گفته شده که مزیت اصلی محصولات مشترک، ارائه سرویس‌هایی مانند ابزارهای تحلیل کلان داده و بازیابی سیستم مبتنی بر DevOps است و این اتفاق باعث می‌شود تا سازمان‌ها دیگر نیازی به ارتقاء سیستم‌های داخلی خود نداشته باشند.

«نیک ایرلی» مدیر مرکز سیستم‌های ابری و خدمات مدیریتی سیسکو توضیح داد که همکاری‌های جدید «فاز دوم سرویس‌های ابری» محسوب می‌شود، ‌زیرا ابزارهای مختلف در این زمینه را به صورت باز و یکپارچه ارائه می‌دهد و در نهایت یک مدل چندگانه را در اختیار سازمان‌ها می‌گذارد.
 
کد مطلب: 35142
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام