۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۶

مدیر مالی گوگل بازنشسته شد

ایتنا - خروج پیچت از شرکت گوگل به صورت کاملا دوستانه انجام شده است و او قصد ندارد که به محض بازنشسته شدن از این شرکت بیرون رود.
مدیر مالی گوگل بازنشسته شد


«پاتریک پیچِت» مدیر مالی گوگل اعلام کرد که به زودی در این موقع شغلی بازنشسته می‌شود و تا زمان بیشتری را در کنار اعضای خانواده خود سپری کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، او در این خصوص روی صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی گوگل‌پلاس نوشت: «بله، می‌دانم که شما این خبر را از قبل شنیده‌اید. ما برای شغل خود فعالیت زیادی انجام می‌دهیم. من هم به طور قطع همین کار را کردم. من به دنبال جلب حس همدردی نیستم، اما می‌خواهم تفکرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارم. بسیاری از مردم این روزها برای برقراری تعادل بین کار و زندگی شخصی خود مشکل دارند.»

او در ادامه صحبت‌های خود به حس‌های ویژه‌ای در زندگی اشاره کرد و گفت اتفاقاتی مانند مشاهده طول آفتاب از کوه‌های کلیمانجارو،‌ یادگیری یک زبان محلی و ... هر کدام به تنهایی می‌تواند زندگی انسان را متحول کند.

لازم به ذکر است که خروج پیچت از شرکت گوگل به صورت کاملا دوستانه انجام شده است و او قصد ندارد که به محض بازنشسته شدن از این شرکت بیرون رود.

 

پیچِت اعلام کرد تا زمانی که یک جایگزین مناسب برای او پیدا شود در موقعیت شغلی خود حضور خواهد داشت و سپس طی دوره‌های زمانی تعریف شده، این پُست را در اختیار خود خواهد گذاشت که تمام این اتفاقات زمان زیادی را به خود اختصاص می‌دهد.

او این خبر را در جریان برگزاری بیست‌وپنجمین سالگرد ازدواج خود منتشر کرد و به همسرش قول داد که به زودی زمان بیشتری را در اختیار و دیگر اعضای خانواده بگذارد.
 
کد مطلب: 35141
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام