۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۸

Office مایکروسافت KNOX سامسونگ را ارتقاء می‌دهد

ایتنا - سامسونگ قصد دارد نرم‌افزارهای موجود در ابزار کاربردی Office را در قالب ابزارهای امنیتی اندرویدی خود موسوم به KNOX ارایه دهد.
Office مایکروسافت KNOX سامسونگ را ارتقاء می‌دهد


مایکروسافت ابزار کاربردی مربوط به Office را همواره در قالب یک مجموعه نرم‌افزاری کارآمد برای محصولات مختلف معرفی می‌کند و این بار گفته شده است که سامسونگ قصد دارد از آن در محصولات خود بهره ببرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پی‌سی‌ورلد، گزارش‌های منتشر شده مربوط به «کنگره جهانی تلفن‌همراه» حاکی از آن است که سامسونگ قصد دارد نرم‌افزارهای موجود در ابزار کاربردی Office شامل PowerPoint، Word، Excel و OneNote را در قالب ابزارهای امنیتی اندرویدی خود موسوم به KNOX ارائه دهد.

سیستم OneDrive مایکروسافت که کاربری اصلی آن برای سازمان‌ها است نیز در این مجموعه نرم‌افزاری سامسونگ موجود خواهد بود.

مرکز خبری رجیستر در این خصوص به نقل از «اینجونگ ریی» مدیر گروه KNOX سامسونگ توضیح معرفی رسمی این محصول جدید طی چند هفته آتی انجام خواهد شد.

 

ریی گفت: «امروز می‌خواهم در مورد ابزارهای کاربردی جدید که به کمک مایکروسافت تکمیل شده است به شما بگویم. ما قراردادی با مایکروسافت منعقد کردیم که نتیجه آن طی یک تا دو هفته آینده اعلام خواهد شد. ما یک معرفی بزرگ خواهیم داشت، بنابراین شما پیش‌نمایش محصول جدید را خواهید دید.»

او در ادامه توضیح داد: «ما سیستم‌های OneDrive، OneNote و Office 365 مایکروسافت را در Knox Workspace در اختیار خواهیم داشت. زمانی که شما Knox Workspace را بارگذاری می‌کنید، این ابزارها به صورت پیش‌فرض اجرا می‌شوند.»
 
کد مطلب: 35076
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام