۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۶

رشد ۴۳ درصدی ظرفیت حافظه‌های سازمانی در سال ۲۰۱۴

ایتنا - EMC بزرگترین تولیدکننده حافظه‌های سازمانی بوده و در سه ماهه پایانی سال قبل 22 درصد از درآمد این بازار را به خود اختصاص داده است.
رشد ۴۳ درصدی ظرفیت حافظه‌های سازمانی در سال ۲۰۱۴


مرکز تحقیقاتی IDC در تازه‌ترین گزارش خود نوشت، بازار جهانی خدمات سازمانی و سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعاتی در پایان سال ۲۰۱۴ میلادی پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای را تجربه کرده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، در فصل چهارم سال ۲۰۱۴ میلادی ارزش بازار خدمات و سیستم‌های ذخیره‌ساز سازمانی با رشد ۷.۲ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰.۶ میلیارد دلار محاسبه شد.

مجموع ظرفیت حافظه‌های ذخیره‌ساز اطلاعات سازمانی در این دوره زمانی با رشد ۴۳.۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۳ میلادی ۳۱.۸ اگزابایت بود.

در فصل مذکور این بازار موفق شد سال ۲۰۱۴ را با موفقیت به اتمام برساند و «اریک شپارد» مدیر تحقیقات IDC توضیح داد که این اتفاق مانند سال‌های قبل در پایان سال میلادی صورت گرفته است که طی آن سازمان‌های سراسر جهان درخواست بیشتری برای در اختیار گرفتن این خدمات داشتند.

 

برای سال ۲۰۱۴ میلادی در مجموع درآمد بازار جهانی سیستم‌های ذخیره‌ساز اطلاعات سازمانی با رشد ۳.۲ درصدی به ۳۶.۲ میلیارد دلار رسید.

همچنین گفته شد که در این دوره زمانی ظرفیت مجموع حافظه‌های اطلاعاتی سازمانی با ۴۳ درصد افزایش ۹۹.۲ اگزابایت محاسبه شد.

در گزارش این مرکز تحقیقاتی گفته شد EMC بزرگترین تولیدکننده حافظه‌های سازمانی بوده است و در سه ماهه پایانی سال قبل ۲۲ درصد از درآمد این بازار را به خود اختصاص داده است.
با این اتفاق HP در رتبه دوم این لیست قرار گرفت و توانست ۱۳.۸ درصد از بازار حافظه‌های سازمانی را از آن خود کند.
 
کد مطلب: 35075
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام