۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۳۷

فناوری ردیاب هوشمند ورزشی رونمایی شد

ایتنا- اچ‌تی‌سی از فناوری ردیاب هوشمند ورزشی با GPS خود رونمایی کرد.
فناوری ردیاب هوشمند ورزشی رونمایی شد


اچ‌تی‌سی فناوری ردیاب هوشمند ورزشی با GPS که برای UA Record™ طراحی شده را رونمایی کرد.


به گزارش ایتنا از مهر، کمپانی اچ‌تی‌سی در کنفرانس جهانی موبایل بارسلون از HTC Grip™ به عنوان اولین دستگاه ردیاب هوشمند ورزشی، با کارایی سطح بالا و قابل استفاده با GPS رونمایی کرد.

این گجت که با همکاری UA Record طراحی شده است، شبکه‌ای جدید از ورزش و سلامتی است که از سوی Under Armour برای ورزشکاران و دوستداران سلامتی ساخته شده است.

Grip طراحی تازه‌ تری از HTC به همراه ردیابی قدرتمند و دقیق در تعداد زیادی از فعالیت‌های ورزشی است.

ورزشکاران می‌توانند با استفاده از این دستگاه، هدف‌های شخصی تعیین کنند و به آنها برسند.

Grip با دستگاه‌های اندرویدی و iOS و همچنین وسایل جانبی بلوتوث‌دار از جمله مانیتور ضربان قلب سازگار است و کارایی خود را بواسطه سازگاری با پلتفرم Armour Connected Fitness™ در قابلیت‌های اضافه شده به آن که به ارائه اطلاعات عملکرد کاربر می‌انجامد، گسترش داده است.

درو بامفورد نایب رئیس ارشد HTC Creative Labs در این باره گفت:« همکاری ما با Under Armour باعث شد تا با کنار هم گذاشتن هدف‌های مشترک، استعدادها و اشتیاقمان سمت و سوی مشترکی برای ایجاد روش‌هایی جدید تر در مجهز کردن ورزشکاران داشته باشیم تا بیشترین بهره را از تمرینات روزانه خود داشته باشند.

Grip اولین محصول ما در همکاری مشترک با UA Record است. تجربه‌ای که از بلندترین شاخص‌ها حتی در زمینه ورزش‌های حرفه‌ای فراتر رفته است.»

روبین تورستون نایب رئیس ارشد ابزارهای همراه ورزشیUnder Armour نیز دراین باره گفت:‌«‌ HTC همکاری بی‌نظیر برای Under Armour است و Grip که توسط HTC طراحی شده و به صورت اختصاصی توسط Under Armour تولید می‌شود شروعی برای تولیدات دیگر در سال‌های آینده است.

ما دو شرکت در کنار هم، به دنبال کشف راه‌های جدیدتر برای مجهز کردن و الهام بخشیدن به ورزشکاران در هر سطحی هستیم و میخواهیم تعریف جدیدی از دفترچه شخصی برای بررسی عملکرد، آموزش و پیشرفت‌ها را ارائه بدهیم.

Grip به گونه‌ای طراحی شده که به راحتی از سخت ترین برنامه‌های تمرینی پشتیبانی کند.

دستبند ضدآب نازک به راحتی بر روی مچ شما قرار می‌گیرد و به پوست شما آسیب نمی‌زند و در حین تمرینات ورزشی به لباس‌های شما گیر نمی‌کند.

صفحه نمایش منحنی PMOLED نگاه کردن به زمان، فاصله طی شده، و پیغام‌ها را ساده می‌کند.

برای اطمینان از ارائه بهترین اندازه‌ها این ابزارک پوشیدنی در سه سایز عرضه می‌شود.

این دستگاه می‌تواند تمرینات ورزشی مختلفی را ضبط و بررسی کند ( از دویدن تا دوچرخه سواری و حتی زمان سپری شده در باشگاه ورزشی).

به دلیل ضد آب بودن Grip، این دستگاه برای ضبط و بررسی هر قدم، از باشگاه تا استخر و هر جای دیگری قابل استفاده است.

باطری 100mAh این دستگاه وقتی GPS داخلی آن روشن است تا ۵ ساعت دوام می‌آورد، و بنابراین Grip می‌تواند به دقت مسیر، فاصله طی شده، سرعت قدم‌ها و کالری مصرف شده را ثبت کند و تمام این اطلاعات همزمان با UA Record یکسان سازی (sync)می‌شود.

Grip با قابلیت اتصال به تعداد زیادی از دستگاه‌های مانیتور ضربان قلب از جمله Under Armour A39، برای ورزشکارانی که می‌خواهند ضربان قلب خود راهم بررسی کنند مناسب است.

Grip در استفاده‌های روزانه متداول، تا دو روز و نیم نیاز به شارژ مجدد ندارد. به همین دلیل این ابزارک را برای بررسی‌های روزانه ایده‌آل است.

مربیان حرفه‌ای، کلیدی بودن خواب برای موفقیت یک برنامه ورزشی را تائید می‌کنند و قابلیت خودکار تشخیص خواب Gripزمان کل خوابیدن را ثبت می‌کند.

دوره‌های خواب عمیق و سبک نیز به همین صورت ضبط می‌شود تا به بهبود الگوی خواب ورزشکار جهت رسیدن به اوج قابلیت‌های خود کمک کند.

هیچ کس دوست ندارد حتی در بطن سخت ترین تمرینات ورزشی، خارج از دسترس باشد.

وقتی به یک دستگاه تلفن هوشمند اندرویدی و یا ios وصل باشید، با نگاه مختصری به دست‌بندتان می‌توانید لیست تماس‌ها و پیغام‌های ارسالی‌تان را ببینید، بدون آنکه یک لحظه از حرکت ورزشی خود غافل شوید و یا حرکت ورزشی خود را قطع کنید.

صفحه نمایش واضح ۱.۸ اینچی با کیفیت تصویر PMOLED به شما آخرین اطلاعات در لحظه را از وضعیت تلفن هوشمندتان می‌دهد و حتی می‌توانید به راحتی از روی مچ دست موسیقی در حال پخش را مدیریت کنید.

با این گجت. همچنین می‌توانید با دیدن جدیدترین اطلاعات از ورزشکاران حرفه‌ای، متخصصان تغذیه، و مربیان ورزشی ایده بگیرید و یا با ارسال آخرین اطلاعات از خودتان و عکس‌هایتان انگیزه‌های شخصی خود را تبدیل به انگیزه‌های تیمی کنید و دوستان خود را در رسیدن به اهدافشان تشویق کنید و یا در یک تعامل دوستانه با دوستانتان رقابت کنید.
کد مطلب: 34961
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام