۰
plusresetminus
شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۶:۱۵

۷۳ درصد بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی سازمانی در دستان iOS

ایتنا - اندروید در پایان فصل چهارم سال 2014 میلادی 25 درصد بازار موبایلی سازمانی جهان را در اختیار گرفت.
۷۳ درصد بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی سازمانی در دستان iOS


مرکز Good Technology دهمین «گزارش فصلی فهرست خدمات موبایلی» را روز گذشته منتشر کرد و در آن گفته شد iOS همچنان بیشترین سهم از بازار دستگاه‌های موبایلی سازمانی را در اختیار دارد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این مرکز توضیح داد که اختلالات امنیتی همچنان بزرگ‌ترین نکته برای کاربری‌های سازمانی iOS محسوب می‌شود و بیشترین به‌روزرسانی‌ها هم برای ایمن‌سازی مرورگر اینترنتی و ابزارهای پیام‌رسان انجام شده است.

به گفته این مرکز، مرورگرهای ایمن برای فعالیت‌های اینترنتی ۲۷ درصد از ابزارهای مستقر شد در سازما‌ن‌ها را شامل می‌شوند و این در حالی است که ابزارهای کاربردی فردی و سیستم‌های پیام‌رسان ایمن ۲۰ درصد ابزارهای موبایلی سازمانی را تشکیل می‌دهند.

در حالی که طی فصل سوم از سال ۲۰۱۴ میلادی iOS حدود ۶۹ درصد از بازار موبایلی سازمانی را در اختیار داشت، این رقم در پایان سال گذشته به ۷۳ درصد رسید.


در مقابل، سیستم عامل اندروید که طی سه ماهه سوم سال گذشته صاحب ۲۹ درصد بازار موبایلی سازمانی در جهان بود، در پایان فصل چهارم سال ۲۰۱۴ میلادی تنها ۲۵ درصد این بازار را در اختیار گرفت.

سیستم عامل ویندوز فون مایکروسافت نیز درمجموع صاحب یک درصد از بازار جهانی دستگاه‌های موبایلی سازمانی بود که این رقم نسبت به گذشته تغییر چندانی نکرد.

لازم به ذکر است که دو گوشی هوشمند آیفون ۶ و ۶ Plus در فصل چهارم سال ۲۰۱۴ عرضه شدند و ۳۰ درصد از سیستم عامل iOS که در سازمان‌های مختلف جهان مورد استفاده قرار می‌گرفت، مبتنی بر این دو دستگاه بود.

 

بین این دو گوشی هوشمند نیز گفته شد که آیفون ۶ نسبت به آیفون ۶ Plus محبوبیت بیشتری دارد و سهم آنها نسبت به یکدیگر ۷۷ به ۲۳ درصد محاسبه می‌شود.

این گزارش اعلام کرد iOS حدود ۹۵ درصد سازمان‌های قضایی و قانونی، ۸۲ درصد واحد‌های عمومی و ۸۱ درصد مراکز خدمات مالی را در اختیار دارد و اندروید ۳۹ درصد کارخانه‌ها و ۳۵ درصد سازمان‌های فعال در حوزه حمل و نقل را تحت پوشش خود قرار داده است.
 
کد مطلب: 34887
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام