۰
plusresetminus
چهارشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۰۴

ادغام الکامپ و تلکام از سال آینده قطعی شد

آمادگی مجریان اخذ شد
ایتنا- با جلب نظر برگزارکنندگان، دو نمایشگاه الکامپ و تلکام از سال آینده ادغام می‌شود.
ادغام الکامپ و تلکام از سال آینده قطعی شد


عضو هیأت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: با جلب نظر مثبت برگزارکنندگان، ادغام دو نمایشگاه الکامپ و تلکام از سال آینده قطعی شد و مدت زمان برگزاری به بیش از ۴ روز افزایش می‌یابد.


به گزارش ایتنا از فارس، خسرو سلجوقی، در خصوص نتیجه پیشنهاد ادغام دو نمایشگاه الکامپ و تلکام، اظهار داشت: برگزار کنندگان الکامپ و تلکام هماهنگی خود را برای ادغام این دو نمایشگاه در سال آینده اعلام کردند.

عضو هیئت عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران افزود: در این باره با برگزارکنندگان الکامپ از جمله اتاق بازرگانی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و برگزارکنندگان تلکام هماهنگی‌های لازم انجام شده و نظر آنها اتخاذ شده است؛ نظر تمام فعالان صنعت این است که این نمایشگاه پربار و با تعداد بیننده بالاتر برگزار شود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا ادغام نهایی شده یا در مرحله مذاکره است، گفت: ۲ نشست با اتاق بازرگانی، سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و برگزارکنندگان تلکام برگزار شد و نظر مثبت آنها اتخاذ شده؛ در نشست بعدی باید تمام ذینفعان حضور داشته باشند و برای اجرا برنامه‌ریزی شود.

سلجوقی تاکید کرد: بنابراین از لحاظ فلسفی همه فعالان این موضوع را پذیرفته‌اند و ادغام قطعی شده و برای روش اجرا باید هماهنگی صورت گیرد.

عضو هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات ایران در پاسخ به این سؤال که برای ادغام این دو نمایشگاه، کدام نمایشگاه به زمان نمایشگاه دیگر منتقل خواهد شد، گفت: ‌به دلیل اینکه زمانبندی هیچ یک تا کنون اعلام نشده، زمانی تعیین نشده که لازم به تغییر باشد.

وی درباره این که امسال گفته‌ شد که تقویم نمایشگاهی برای چند سال‌ آینده بسته شده و امکان تغییر زمان نمایشگاه الکامپ نیست، گفت: الکامپ هم تاریخ ثابتی ندارد، سال گذشته به دلیل اینکه زمان بسیار محدود بود جابجایی سخت شد اما امسال فرصت زیاد است.

سلجوقی درباره مدت زمان برگزاری نمایشگاه نیز تاکید کرد که با ادغام الکامپ و تلکام لازم است که مدت برگزاری نمایشگاه بیشتر از ۴ روز باشد.
کد مطلب: 34864
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام