۰
plusresetminus
سه شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۷

سازمان‌های بریتانیا تمایلی به خدمات ابری ندارند

ایتنا - 71 درصد از سازمان‌های بریتانیایی کمتر از 10 درصد بودجه IT خود را به خدمات پردازش ابری اختصاص می‌دهند.
سازمان‌های بریتانیا تمایلی به خدمات ابری ندارند


شرکت ارائه‌دهنده سیستم‌های سازمانی KPMG بر اساس آخرین بررسی خود اعلام کرد خدمات پردازش ابری در منظر کسب و کارهای بریتانیایی وجهه چندان مثبتی ندارد و چندان مورد توجه این مراکز قرار نمی‌گیرند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، این شرکت هشتمین گزارش سالانه خود را با عنوان «مطالعه ارائه‌دهنده خدمات و رضایتمندی از عملکرد» منتشر کرد و توضیح داد ۷۱ درصد از سازمان‌های بریتانیایی کمتر از ۱۰ درصد بودجه IT خود را به خدمات پردازش ابری اختصاص می‌دهند.

این در حالی است که آمارهای جهانی نشان می‌دهد ۶۰ درصد سازمان‌های جهانی حدود ۱۰ درصد بودجه IT خود را صرف خرید خدمات ابری می‌کنند.

بسیاری از کسب و کارهای بریتانیایی به مدل‌های برون‌سپاری شده‌ای اعتماد می‌کنند که پیش‌تر مورد استفاده قرار گرفته باشند و آزمایش خود را پس داده باشند.
این مطالعه نشان داد مراکز پشتیبانی خدمات IT که در سازمان‌های بریتانیا مورد استفاده قرار می‌گیرند ۵۱ درصد در هند، ۸ درصد در لهستان و ۸ درصد در آفریقای جنوبی قرار دارند.

 

در ۲۶ درصد موارد محل استقرار داده، امنیت و خطرات مربوط به حریم شخصی مهم‌ترین دلایلی بوده است که سازمان‌های بریتانیایی به واسطه آن از در اختیار گرفتن خدمات ابری امتناع کرده‌اند و نگرانی در مورد قوانین موجود و سازگاری با سیستم‌های جدید عامل ۱۶ درصد از نپذیرفتن سیستم‌های ابری در بریتانیا گزارش شده است.

لازم به ذکر است که بسیاری از سازمان‌های بریتانیایی تمایل به سرمایه‌گذاری‌های طولانی‌مدت ندارند و در این میان مرکز KPMG دریافته است تنها ۴۳ درصد این مراکز تمایل دارند بودجه خود برای برون‌سپاری خدمات را افزایش دهند که این رقم برای سال گذشته ۷۷ درصد محاسبه شده بود.
 
کد مطلب: 34831
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام