۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۵

ایسوس فون پد 7 جدید خود را با اندروید 5 معرفی کرد

ایتنا-ا یسوس از عضو جدید خانواده فون‌پد با بهره‌مندی از اندروید 5 رونمایی کرد.
ایسوس فون پد 7 جدید خود را با اندروید 5 معرفی کرد



این مدل جدید که هم‌اکنون با شماره ساخت FE375CL شناخته می‌شود، فون‌پد 7 جدید نامیده خواهد شد و اولین دستگاهی تحت برند ایسوس می باشد که اندروید 5 را دریافت کرده است.


گرچه فون‌پد 7 جدید در ظاهر بسیار شبیه به نمونه Fonepad 7 FE170CG که سال گذشته روانه بازار شد طراحی گردیده، اما در قسمت مشخصات سخت‌افزاری پیشرفت‌های قابل قبولی داشته است.

بر همین اساس طبق وعده قبلی ایسوس، این مدل از فون پد در سینه از پردازنده چهار هسته‌ای Z3530 اتم اینتل با فرکانس کار ۱.۳ بهره می‌برد؛ اکثر شرکت‌های تولیدکننده از این نوع تراشه در تبلت های میان رده ویندوزی خود استفاده می‌کنند.


فون پد 7 جدید دارای صفحه‌نمایشی 7 اینچی IPS با کیفیت و وضوح تصویر متوسط 800 در 1200 پیکسل خواهد بود و دارای 2 گیگابایت حافظه رم، 8 یا 16 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در کنار قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی می‌باشد.

ابعاد این نسل از فون بد عبارت است از 108.9 در 194.3 در 9.8 میلی‌متر و وزنی حدود 299 گرم و به گفته شرکت سازنده باتری دستگاه می‌تواند در حالت آماده به کار ۱۲ ساعت دوام آورد.


از دیگر ویژگی‌های فون‌پد 7 جدید می‌توان به قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای‌فای، بلوتوث 4، قابلیت استفاده از سیم‌کارت با پشتیبانی از نسل 3 و 4 شبکه مخابراتی، دوربین اصلی با وضوح 5 مگا پیکسل و دوربین دوم 2 مگا پیکسلی اشاره کرد.

به گفته ایسوس، نسل جدید فون‌پد 7 قرار است از ابتدای ماه آینده در تایوان و به‌مرور زمان در دیگر بازارهای با قیمت 250 دلار به فروش برسد.

منبع : فارنت
کد مطلب: 34747
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام