۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳

چهارپنجم کانادایی‌ها مهارت‌های IT کارمندان را عامل بهره‌وری می‌دانند

ایتنا - 90 درصد کانادایی‌ها بر این باورند که پشتیبانی از کارگران بیکار با آموزش‌های فناوری کشور آنها را به عنوان یک اقتصاد رقابتی معرفی می‌کند.
چهارپنجم کانادایی‌ها مهارت‌های IT کارمندان را عامل بهره‌وری می‌دانند


از هر ۵ کانادایی چهار نفر بر این باورند که مهارت‌های فناوری و اینترنتی می‌تواند کارایی و عملکرد کارمندان را ارتقاء دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سلولار-نیوز، مرکز Ipsos Reid با همکاری انجمن سرمایه‌گذاری CA نظرسنجی گسترده‌ای را انجام داد در پایان آن مشخص شد ۷۸ درصد کانادایی‌ها با این نظر موافقند که مهارت بیشتر در حوزه فناوری و اینترنت می‌تواند به کارمندان کانادایی کمک کند تا پربارتر عمل کنند.

یافته‌های این مطالعه همچنین نشان داد، ۹۰ درصد کانادایی‌ها بر این باورند که پشتیبانی از کارگران بی‌کار با اعمال آموزش‌های فناوری به آنها می‌تواند راه مهمی باشد تا کشور کانادا به عنوان یک اقتصاد رقابتی به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

در این میان ۵۵ درصد شرکت‌کنندگان اعلام کردند که این مسئله بسیار مهم است تا به افراد بی‌کار آموزش‌های فناوری داده شود.

 

همچنین، ۸۲ درصد این افراد اعلام کردند برای اقتصاد رقابتی کانادا بسیار مهم است که آموزش مهارت‌های دیجیتالی در مدارس ابتدایی آنها انجام شود و همچنین ۷۸ درصد اظهار داشتند این مسئله اهمیت زیادی دارد که تمام جوانان فارغ‌التحصیل شده از دبیرستان مهارت‌های اولیه برای برنامه‌نویسی و توسعه برنامه‌های رایانه‌ای را داشته باشند و از این طریق بتوانند موفقیت خود را در اقتصاد دیجیتالی تضمین کنند.

همچنین، ۹۰ درصد کانادایی‌ها اعلام کردند این مسئله برای اقتصاد آنها ارزش زیادی دارد که افراد جوان در سطوح بالاتر ریاضی و علوم فارغ‌التحصیل شوند.

علاوه بر این ۸۷ درصد مردم با این مسئله موافق بودند که افزایش دسترسی به اینترنت نیز می‌تواند روی اقتصاد کانادا تاثیر مثبت برجا بگذارد.
 
کد مطلب: 34692
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام