۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۷

مدیرعامل VMware مدیر اطلاعاتی دولت آمریکا شد

ایتنا - "تونی اسکات" پیش از آنکه وارد شرکت VMware شود مدیریت اطلاعات شرکت‌های بزرگ مایکروسافت و والت‌دیسنی را برعهده داشت.
مدیرعامل VMware مدیر اطلاعاتی دولت آمریکا شد


مرکز مدیریت برنامه‌های اوباما پس ازماه‌ها بررسی و جست‌وجو، سرانجام مدیر اطلاعاتی جدید را برای ایالات متحده آمریکا انتخاب کرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، کاخ سفید با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد "تونی اسکات"(Tony Scott) که هم‌اکنون مدیریت مرکز اطلاعات و مدیرعامل شرکت VMware محسوب می‌شود را برای این پست در نظر گرفته است.

اسکات بیش از سه دهه در صنعت فناوری تجربه دارد و در سابقه کاری خود چندین بار به عنوان مدیر اطلاعاتی شرکت‌های بزرگ برگزیده شده است.

اسکات در سال ۲۰۱۳ میلادی به شرکت VMware پیوست تا فعالیت‌های گروه فناوری‌ اطلاعات جهانی این شرکت که در حوزه خدمات مجازی‌سازی تخصص دارد را بهبود بخشد.

 

او پیش از آنکه وارد شرکت VMware شود مدیریت اطلاعات شرکت‌های بزرگ مایکروسافت و والت‌دیسنی را برعهده داشت.

اسکات همچنین در کارنامه خود مدیریت مرکز فناوری و سیستم‌ها و خدمات اطلاعاتی در کارخانه خودروسازی جنرال‌موتورز را نیز برعهده داشته است.

او برای نخستین بار است که به صورت مستقیم با دولت آمریکا همکاری می کند و پست مدیر اطلاعاتی دولت فدرال برای او عنوان جدید محسوب می‌شود.
 
کد مطلب: 34588
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام