۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۸

Red Hat استراتژی ابری VMware را ناکارآمد خواند

ایتنا - به عقیده Red Hat سیستم VMware vSphere یک گزینه مناسب برای خدمات ابری OpenStack نیست.
Red Hat استراتژی ابری VMware را ناکارآمد خواند


"برایان چی"(Bryan Che) مدیر مرکز استراتژی‌های پردازش ابری Red Hat با انتشار یک مطلب وبلاگی، سیاست‌های رقیب اصلی خود یعنی VMware را مورد انتقاد قرار داد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از نتورک‌ورلد، شرکت VMware طی هفته جاری استراتژی جدید "یک سرویس ابری، هر ابزار کاربری، هر دستگاه الکترونیکی" را عرضه کرد و از این طریق توانست یک گام از Red Hat جلو بیفتد.

اما Red Hat در مطلب وبلاگی خود نوشت: «چشم‌انداز VMware برای اجرای استراتژی One Cloud و OpenStack جالب به‌نظر می‌رسد: یک سیستم یکپارچه ابری برای اجرا روی سیستم‌های ابری جدید و ابزارهای کاربردی سنتی. اما از نظر پایه‌ای و اساسی باید گفت که در اجرای این سیستم نقص‌های فراوان موجود بوده است.»

در ادامه این مطلب گفته شد: « این دو کلاس متفاوت در حوزه خدمات کاری کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و به زیرساخت‌های کاملا متفاوت نیاز دارند. تلاش برای ادغام این دو دنیای کاملا متفاوت باعث خواهد شد تا One Cloud به یک سیستم ابری با محدودیت‌های فراوان در حوزه خدمات ابری تبدیل شود و برای هیچ نوع فضای کاری بهینه نباشد.»

 

"برایان چی" در ادامه انتقادات بیشتری را به سیاست‌های جدید VMware برای حضور در حوزه پردازش ابری وارد کرد و اظهار داشت که شرکت رقیب با این جریانات راه به جایی نمی‌برد.

به عقیده او، سیستم VMware vSphere که پلتفورم مدیریت مجازی‌سازی محسوب می‌شود، یک گزینه مناسب برای خدمات OpenStack نیست.
 
کد مطلب: 34585
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام