۶
۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۵۳

وعده مدیر عامل مخابرات برای بهبود کیفیت اینترنت

ایتنا- مدیرعامل مخابرات: به زودی کاربران شاهد تغییر در کیفیت اینترنت خواهند بود.
وعده مدیر عامل مخابرات برای بهبود کیفیت اینترنت


مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: با تغییراتی که از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت و شرکت‌های اپراتوری در حال اجرا است در آینده بسیار نزدیک کاربران شاهد تغییرات جدی و فاحش در کیفیت سرویس‌دهی اینترنت خواهند بود.


به گزارش ایتنا از ایسنا، کاظم ابراهیمی صدرآبادی در پاسخ به این سؤال که طی ماه‌های اخیر، مشترکان موبایل و اینترنت اختلالات متعددی را تجربه کرده‌اند و با این وجود، مخابرات بدون توجه به کیفیت سرویس‌دهی به طور دائم بحث تغییر تعرفه را مطرح می‌کند، اظهار کرد: قطعا اکنون وضعیت تلفن همراه نسبت به دو یا سه ماه گذشته تفاوت بسیاری کرده و به مراتب بهتر شده است.

وی در عین حال گفت:‌ مشکلات فعلی نیز با اجرای کامل شبکه 3G و به روزرسانی شبکه نسل دو تا پایان امسال حل خواهد شد.

مدیر عامل مخابرات ایران همچنین اظهار کرد:‌ مشکلاتی که طی ماه‌های گذشته درباره تلفن همراه ایجاد شد، مربوط به گذر از نسل دو ارتباطی به نسل سوم می‌شد چراکه در این مقطع لازم بود علاوه بر نصب و راه اندازی شبکه نسل ۳، تجهیزات خود در نسل دو را نیز ارتقا دهیم.

او ادامه داد: از سوی دیگر برای انجام این کار با محدودیت‌های زمانی مواجه و مجبور بودیم عملیات توسعه را در ساعات نیمه شب انجام دهیم که مشترکان استفاده کمتری از موبایل‌های خود داشته باشند و دچار مشکلی نشوند.

وی افزود: در این شرایط به دلیل کوتاه بودن زمان و فشار کار طبیعی است اگر گاهی نیز اشتباهاتی رخ داده باشد اما به هر حال این اشتباهات کاملا کنترل شده و طبیعی بوده و اکنون همان‌طور که اشاره شد کیفیت خدمات موبایلی نسبت به ماه‌های قبل بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.

مدیر عامل مخابرات ایران درباره تعرفه‌های مخابراتی نیز عنوان کرد: اگر تعرفه مکالماتی تلفنی ایران را با سایر کشورهای همجوار قیاس کنید به خوبی مشخص می‌شود که ما حداقل تعرفه‌ها را داریم.

وی ادامه داد: از آنجا که ما ملزم به توسعه شبکه هستیم، باید تامین نقدینگی این بخش را هم مدنظر داشته باشیم، ما برای تامین منابع مالی نمی‌توانیم از دولت وام بگیریم و بر همین اساس لازم است توسعه ما از محل درآمدها صورت بگیرد.

ابراهیمی در پایان یادآور شد: با این وجود ما علاقه چندانی به افزایش تعرفه‌ها نداشته و بحث ما بیشتر به تعدیل تعرفه سرویس‌ها مربوط می‌شود، بر همین اساس بسته‌های ترکیبی مختلفی پیشنهاد کرده‌ایم ارائه آن‌ها می‌تواند هم برای مشترک و هم برای مخابرات مقرون به صرفه باشد.
کد مطلب: 34507
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
یعنی قراره اینترنت 20 مگابیت بر ثانیه نامحدود رو با قیمت 100 هزار تومان به مشتری نهایی برسونید !!
کدوم کیفیت
feedback
وعده دادن هزینه نداره که واس اینا...کیلویی میدن.
a
feedback
Iran, Islamic Republic of
... در آینده بسیار نزدیک کاربران شاهد تغییرات جدی و فاحش در کیفیت سرویس‌دهی اینترنت خواهند بود....
امیدواریم این حرف فراموش نشود .
feedback
Iran, Islamic Republic of
میگن گرون نمیکنیم ولی ارزون هم نمیکنیم :|
فرشاد
feedback
Germany
""جدی و فاحش" "

منظور از کلمه فاحش در اینجا به احتمال قریب به یقین " بسیار زشت و قبیح " بوده. وگرنه فکر نمیکنم هیچ فرد عاقلی با توجه به شرایط موجود معنی "خیلی زیاد" رو از این کلمه استنباط کنه :)
feedback
Canada
ما هر 5 سال یکبار شاید افزایش سرعت هستیم دنیا هر 5 ماه یکبار ما سرعت اینترنت رو 2 برابر می کنیم دنیا 20 برابر با قیمت رو 20 درصد کاهش می دیم دنیا 200 درصد
بی خیال هیچی تغییر نکرده !