۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۲

مایکروسافت ویندوز RT را بازنشسته نمی‌کند

ایتنا - مایکروسافت با عرضه نسخه جدید سیستم‌عامل خود موسوم به ویندوز 10 قصد پایان دادن به فعالیت‌های ویندوز RT را ندارد.
مایکروسافت ویندوز RT را بازنشسته نمی‌کند


منابع آگاه گزارش دادند که مایکروسافت قصد ندارد سیستم عامل ویندوز ۱۰ را روی تبلت‌های مبتنی بر ویندوز RT عرضه کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از آی‌آفریکا، مایکروسافت در سال ۲۰۱۲ میلادی دو نسخه از سیستم عامل ویندوز ۸ را عرضه کرد که یکی از آنها نسخه جامع ویندوز ۸ مخصوص پردازنده‌های x86 شرکت‌های اینتل و AMD بود و نسخه دیگر با نام ویندوز RT برای تراشه‌های موبایلی ARM عرضه می‌شد.

اما خبرگزاری سی‌نت چندی پیش به نقل از سخنگوی مایکروسافت توضیح داد: «مایکروسافت در حال کار کردن روی به‌روزرسانی تبلت‌های Surface RT است که این به‌روزرسانی برخی قابلیت‌های ویندوز ۱۰ را شامل می‌شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه باید منتظر بمانید.»

سیستم عامل ویندوز RT اختلالات فنی و تجاری فناوری را شامل می‌شد و به گفته کارشناسان، این پلتفورم با ابزارهای کاربردی مخصوص ویندوز سازگاری کامل نداشت.

\"\" 

شرکت مایکروسافت در چند ماه گذشته کاهش محبوبیت ویندوز RT نزد کاربران جهانی را تجربه کرد و به همین خاطر سومین نسخه از سری تبلت‌های Surface با نسخه دیگری از سیستم عامل ویندوز به دست کاربران رسید.

منابع آگاه هم‌اکنون اعلام کردند که مایکروسافت با عرضه نسخه جدید سیستم عامل خود موسوم به ویندوز ۱۰ قصد پایان دادن به فعالیت‌های ویندوز RT را ندارد.
 
کد مطلب: 34403
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام