۰
plusresetminus
دوشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۶

وعده جدید برای حل اختلال

10 اسفند موبایل‌ها درست می‌شود؟
ایتنا- تاکنون وعده‌های مسئولین مبنی بر حل اختلالات موبایلی کشور محقق نشده اما باید دید وعده 10 اسفند کاربران را راضی خواهد کرد یا نه.
وعده جدید برای حل اختلال


معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرد: شرکت ارتباطات سیار برای برطرف‌سازی اختلالات خود تا دهم اسفندماه زمان خواسته است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، غلامرضا داداش‌زاده درباره زمان رفع اختلالات اپراتور اول تلفن همراه توضیح داد: بر اساس آخرین مذاکرات و هماهنگی با شرکت ارتباطات سیار، قرار شده است به این شرکت برای حل مشکلات مربوط به آنتن دهی تا دهم اسفند فرصت داده شود.

وی درعین حال عنوان کرد: به هرحال این شرکت ملزم است برای گسترش 3G در کشور فعالیت‌های خود را دنبال کند و به هر صورت فعالیت‌های توسعه‌ای گاه اختلالاتی را به دنبال خواهد داشت.

معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات در پاسخ به این سوال که از مهرماه به‌طور دائم زمان‌هایی برای حل این مشکلات اعلام شده و در نهایت با گذشت حدود شش ماه همچنان این اختلالات ادامه دارد، اظهار کرد: بررسی‌هایی که ما بر روی شاخص‌های همراه اول داشته‌ایم گویای آن است که وضعیت سرویس‌های این اپراتور نسبت به آبان‌ماه بهبود قابل توجهی پیدا کرده است.

داداش‌زاده در پایان یادآور شد: ما در سازمان تنظیم مقررات در دوره‌های زمانی مختلف به‌طور آزمایشی با برخی از مشترکان تلفن همراه تماس گرفته و از آنها درباره خدماتی که دریافت می کنند نظرخواهی می‌کنیم. براساس اطلاعاتی که از این طریق به دست آمده نیز، اوضاع طی ماه‌های گذشته بهتر شده اما به هر صورت همان‌طور که اشاره شد عملیات توسعه‌ای گاهی مشکلاتی را نیز به دنبال دارد.
کد مطلب: 34363
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام