۰
plusresetminus
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۰۴

الزامات جدید برای پیامک‌های انبوه

تشکیل کارگروه پایش محتوا با مسئولیت وزارت فرهنگ
ایتنا- با تصویب شورای عالی فضای مجازی، هرگونه محتوا در خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده پیامکی باید با رعایت قوانین و مقررات کشور و عدم مغایرت با ارزش‌های ایرانی ـ اسلامی باشد.
الزامات جدید برای پیامک‌های انبوه



به گزارش ایتنا از فارس، سیاست‌های ساماندهی خدمات پیامکی ارزش افزوده و انبوه در شبکه‌های ارتباطی در جلسه عصر چهارشنبه شورای عالی مجازی به ریاست رئیس‌جمهور بررسی و بخش‌هایی از آن تصویب شد.


بر این اساس مصوب شد که هرگونه محتوا در خدمات پیامکی انبوه و ارزش افزوده پیامکی باید با رعایت قوانین و مقررات کشور و عدم مغایرت با ارزش‌های ایرانی – اسلامی باشد.

همچنین مقرر شد به منظور پایش محتوا، کارگروهی با مسئولیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضویت نمایندگان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کشور، دادگستری و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و سازمان تبلیغات اسلامی، نیروی انتظامی، نماینده دادستانی و مرکز ملی فضای مجازی، تشکیل شده و گزارش عملکرد آن هر ۶ ماه به دبیرخانه شوررای عالی فضای مجازی ارائه شود.

موضوع ساماندهی پیامک‌های انبوه و خدمات ارزش افزوده پیامکی از جلسه نوزدهم شورای عالی فضای مجازی کشور مطرح و پس از بحث و بررسی، ضرورت توجه و پرداختن به آن مورد تأئید همه اعضا قرار گرفت.

روز چهارشنبه در جلسه بیست و یکم شورا مقرر شد تا بررسی جزئیات و سایر بخش‌های سیاست‌های ساماندهی خدمات انبوه و خدمات ارزش افزوده در شبکه‌های ارتباطی در جلسات آینده شورای عالی فضای مجازی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.
کد مطلب: 34325
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام