۰
plusresetminus
شنبه ۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰

افزایش سرمایه‌گذاری سازمان‌های کوچک در نسل جدید فناوری‌ها طی سال ۲۰۱۵

ایتنا - هم‌اکنون سازمان‌های بزرگ سرمایه‌گذاری‌ روی سبک جدید خدمات IT را آغاز کرده‌اند و این اتفاق در سال 2015 در سازمان‌های کوچک و متوسط هم رخ می‌دهد.
افزایش سرمایه‌گذاری سازمان‌های کوچک در نسل جدید فناوری‌ها طی سال ۲۰۱۵


برخی کارشناسان از موج جدید فناوری مانند شبکه های اجتماعی، خدمات موبایلی،‌کلان داده‌ها و خدمات ابری را به عنوان "پلتفورم سوم" یاد می‌کنند و برخی دیگر این فضا را "پیوند نیروها" می‌نامند. اما برای شرکت HP این فناوری‌ها "سبک جدید IT" تعریف می‌شود.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، "راج تاکور"(Raj Thakur) مدیر مرکز سرورها و سیستم‌های همگرای HP پیش‌بینی کرده است که "سبک جدید IT" به میزان قابل ملاحظه در بازار میانی مورد پذیرش قرار می‌گیرد و با سرعت اندک در سازمان‌های کوچک و متوسط مستقر می‌شود.

او گفت: «آنچه که کسب و کارها برای خود طلب می‌کنند این است که در حرکت سریع و روبه‌جلوی آنها از بروکراسی‌های اداری و فرآیندهای داخلی آنها کاسته شود و البته تمامی سازمان‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که تنها به کمک فناوری‌ها و خدمات جدید می‌توانند این هدف را محقق کنند.»

 

تاکور بر این باور دست که کسب و کارهای کوچک و متوسط نمی‌توانند سیستم‌های مستقر شده در سازمان‌های بزرگ را به کار بگیرند و با این وجود می‌تواند گفت طی سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی بزرگترین اتفاقات برای ارایه سرویس‌های مختص این سازمان‌ها صورت می‌گیرد.

به گفته این مدیر ارشد HP، در حالی که هم‌اکنون سازمان‌های بزرگ سرمایه‌گذاری‌های گسترده روی سبک جدید خدمات IT را آغاز کرده‌اند، شاهد خواهیم بود این اتفاق در سال ۲۰۱۵ میلادی در سازمان‌های کوچک و متوسط هم رخ می‌دهد.
 
کد مطلب: 34296
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام