۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۴۹

بازار مانیتور در حال لوکس شدن

استقبال از مانیتورهای خمیده و بزرگ
ایتنا- بازار مانیتور به سمت لوکس و شیک شدن در حال حرکت است.
بازار مانیتور در حال لوکس شدن


یک تولیدکننده و واردکننده مانیتور گفت: بازار مانیتور به سمت لوکس و شیک شدن در حال حرکت است؛ اکنون نیاز قالب بازار به سمت مانیتورهای 18.9 اینچ تا 21 اینچ است و همه دنبال مانیتورهای بزرگتر و نازکتر با حاشیه کمتر می‌گردند.


به گزارش ایتنا از فارس، فرخ امیری با تشریح وضعیت بازار مانیتور در ایران اظهار داشت: بازار جهانی مانیتور به دلیل محبوبیت عرضه تبلت‌ها به شدت در حال کاهش بود، اما اکنون ثابت شده و پیش‌بینی می‌شود ظرف دو سال آینده 10 تا 20 درصد رشد کند.

این فعال بازار مانیتور ادامه داد: به تبعیت از بازار جهانی، این روند در ایران نیز اتفاق افتاده، به این معنی که در دو سال اخیر، فروش مانیتور به شدت افت داشت و اکنون به سطح ثابتی رسیده است و پیش بینی نمی‌شود بیش از این کاهش یا افزایش یابد.

امیری ادامه داد: در حال حاضر تقریبا تمام مانیتورهای CRT قدیمی با LCD و LED جایگزین شده‌اند.

وی با تشریح نیازهای بازار مانیتور ایران تصریح کرد: هم‌اکنون در بازار ایران تغییراتی مشابه بازار موبایل در حال جریان است؛ به این معنی که بازار مانیتور به سمت لوکس و شیک شدن در حال حرکت است و این نیاز بخشی از بازار فعلی را پوشش می‌دهد.

این تولیدکننده و واردکننده مانیتور مادیران گفت: اکنون نیاز قالب بازار به سمت مانیتورهای 18.9 اینچ تا 21 اینچ است و همه دنبال مانیتورهای بزرگتر و نازکتر با بزل (حاشیه) کمتر می‌گردند.

حتی شاید تا یک سال دیگر مانیتورهای 17 اینچ دیگر تولید نشوند.

امیری یادآور شد: اما همچنان آموزش و پرورش، بانک‌ها و سازمان‌های دولتی در مناقصات خود به دنبال قیمت هستند و روی مانیتورهای 17 اینچ تمرکز دارند.

وی گفت: یکی دیگر از نیازهای فعلی مانیتور در ایران، به مانیتورهای کرو (خمیده) اختصاص دارد که فروش این مانیتورها عالی است.

این مانیتورها علی‌رغم گرانی اما به دلیل زیبایی و قابلیت‌های ناشی از بزرگی، پاسخگوی برخی نیازها هستند.

وی گفت: علاوه بر این، مانیتورهای با قابلیت تلویزیون از دیگر نیازهای فعلی بازار است.

امیری اضافه کرد: بخش دیگری از نیاز روز مربوط به کاربران تبلت و نوت‌بوک است که هم‌اکنون اتصال کاربران تبلت و نوت‌بوک به مانیتور به عنوان نمایشگر بزرگتر در حال رایج شدن است.
کد مطلب: 34233
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام