۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۵۰

مایکروسافت با صرف‌نظر از آپدیت ویندوز فون ۸.۱ سراغ ویندوزموبایل ۱۰ می‌رود!

ایتنا- شاید علت این امر، عدم استقبال کاربران از ویندوزفون باشد.
مایکروسافت با صرف‌نظر از آپدیت ویندوز فون ۸.۱ سراغ ویندوزموبایل ۱۰ می‌رود!


به گزارش منابع داخلی مایکروسافت، به احتمال زیاد این شرکت از آپدیت ویندوزفون ۸.۱ چشم‌پوشی کرده و سیستم‌عامل همراه خود را یک‌راست به ویندوزموبایل ۱۰ آپدیت خواهد کرد.


نسخه آپدیت ویندوزفون در حال حاضر برای تست در اختیار توسعه‌دهندگان قرار گرفته و به صورت رسمی در اول بهمن ماه جاری در مراسم تجربیات کاربردی مصرف‌کنندگان ویندوز ۱۰ معرفی خواهد شد.

ٔآپدیت ویندوزفون ۸.۱ قرار بود مهرماه گذشته با تغییرات کاربردی در ظاهر و ساختار منتشر شود. گفته می‌شود این آپدیت قابلیت روشن و خاموش نمودن سریع اتصال اینترنت از طریق سیم‌کارت موبایل و دستیار صوتی کورتانا را در اختیار کاربران قرار خواهد داد؛ اما این امکانات در حال حاضر برای کاربران ویندوزفون تدارک دیده شده است.

البته امکاناتی از قبیل پشتیبانی از چیپست‌ اسنپ‌دراگون 805 Soc و صفحه نمایش QHD را می‌توان از مواردی دانست که قرار بود برای اولین بار در آپدیت ویندوزفون ۸.۱ شاهد باشیم.

با این حساب اگر تمام محاسبات مایکروسافت درست از آب دربیاید می‌توان انتظار گوشی‌های طراز اول بیشتری را که از سیستم‌عامل موبایل این شرکت بهره می‌برند در کنگره جهانی موبایل بارسلون در اوایل اسفند داشت.

منبع: فارنت
کد مطلب: 34163
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام