۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۱۰
بزودی:

آیفون 6 و 6 Plus جدید با بدنه‌ای از طلای 24 عیار

ایتنا - شرکت NavJack همچنین اعلام کرد که نمایشگر این دو گوشی هوشمند را به سیستم محافظ Gorilla Glass 3 مجهز کرده است تا در مقابل آسیب، سقوط و خط‌وخش در امان باشد.
آیفون 6 و 6 Plus جدید با بدنه‌ای از طلای 24 عیار


طلا در هر شکلی که باشد ارزش زیادی دارد و اگر روی گوشی‌های هوشمند قرار بگیرد، به عنوان یک کالای لوکس و منحصر به‌فرد فروخته می‌شود.


به گزارش ایتنا به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، چند روز قبل گفته شد که چینی‌ها دو مدل لوکس از گوشی‌های هوشمند Lumia 930 و Lumia 830 مایکروسافت را با بدنه‌ای از جنس طلا تولید کرده‌اند و این بار مدل ویژه گوشی‌های جدید اپل را به تولید رسانده‌اند.

شرکت چینی NavJack هم‌اکنون مدل محدودی از دو گوشی هوشمند آیفون ۶ و ۶ Plus ارائه کرده است که بدنه آن با طلای ۲۴ عیار ساخته شده است.

همان طور که در تصاویر مربوط به این گوشی‌ها مشخص است، بخش پشتی بدنه آیفون‌های طلایی مانند فیبرهای کربنی ساخته شده است و این اتفاق به زیبایی آنها افزوده است.

 

شرکت NavJack همچنین اعلام کرد که نمایشگر این دو گوشی هوشمند را به سیستم محافظ Gorilla Glass 3 مجهز کرده است تا در مقابل آسیب، سقوط و خط‌وخش در امان باشد.

البته باید گفت که سیستم داخلی این دو گوشی هوشمند نسبت به مدل اصلی عرضه شده از سوی اپل تغییری نکرده است و البته به دلیل استفاده از طلای ۲۴ عیار در بدنه، قیمت آنها افزایش یافته است.

شرکت NavJack هنوز قیمت نهایی این دو محصول را اعلام نکرده است و در نظر دارد به زودی فروش آنلاین آنها را آغاز کند.
 
کد مطلب: 34112
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام