۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۰۴

تفاهم‌نامه مایکروسافت و علی‌بابا برای بهره‌مندی از حقوق مالکیت معنوی

ایتنا - دو شرکت Alibaba و مایکروسافت با گسترش همکاری‌های خود، آگاهی مشتریان را برای خرید محصولات نرم‌افزاری بدون مجوز افزایش می‌دهند.
تفاهم‌نامه مایکروسافت و علی‌بابا برای بهره‌مندی از حقوق مالکیت معنوی


گروه فروشگاه‌های اینترنتی Alibaba تفاهم‌نامه جدیدی با مایکروسافت منعقد کرده است تا به موجب از حقوق مالکیت معنوی مایکروسافت در دو پلتفورم تجارت الکترونیک خود یعنی Taobao و Tmall.com بهره ببرد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد.دی.نت، بر اساس بخشی از این تفاهم‌نامه Alibaba اقدامات خود برای جلوگیری از عرضه کالاهای تقلبی را در دو سایت اینترنتی مذکور را گسترش می‌دهد، لیست اقلامی که احتمال جعلی بودن کالاهای آن وجود دارد را حذف می‌کند و جلوی انتشار محصولات مایکروسافت که شامل مجوزهای این شرکت نمی‌شوند را می‌گیرد.

گروه فروشگاه‌های اینترنتی Alibaba و شرکت‌های وابسته به آن از جمله Alipay همچنین در نظر دارد به کمک مایکروسافت اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار دهد تا آنها بدون آگاهی نرم‌افزارهای جعلی یا بدون مجوز را خریداری نکنند و جلوی فعالیت فروشندگان این نرم‌افزارها گرفته شود.

 

دو شرکت Alibaba و مایکروسافت اعلام کردند که با گسترش همکاری‌های خود، آگاهی مشتریان را برای خرید محصولات نرم‌افزاری بدون مجوز افزایش می‌دهند و این مسئله را به خوبی نمایان می‌کنند که خرید این نرم‌افزارها تا چه اندازه می‌تواند امنیت، حریم خصوصی و اطلاعات شخصی آنها را به خطر بیاندازد.

"تیم کرانتون"(Tim Cranton) مشاور ارشد مایکروسافت در چین اعلام کرد که امضای این تفاهم‌نامه اطلاعات امنیتی فراوانی در اختیار کاربران خانگی و سازمانی قرار می‌دهد، از حقوق معنوی آنها حمایت می‌کند و فضای ایمن‌تری را برای فعالیت کاربران ارائه می‌دهد.
 
کد مطلب: 34080
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام