۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۲۰

دستیار دیجیتالی Cortana به کمک ویندوز ۱۰ می‌آید

ایتنا - منابع آگاه اعلام کردند که سیستم Cortana قابلیت‌های بیشتری نسبت به Ok Google را شامل می‌شود.
دستیار دیجیتالی Cortana به کمک ویندوز ۱۰ می‌آید


منابع آگاه به تازگی اعلام کردند که مایکروسافت در حال توسعه دستیار دیجیتالی Cortana برای سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ است و این بار مشخص شده است که تولیدکننده سیستم‌عامل ویندوز قصد دارد Cortana را با امکانات و قابلیت‌های پیشرفته در اختیار کاربران خود قرار دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از سایت‌ورلد، منابع آگاه توضیح دادند که دستیار دیجیتالی Cortana مبتنی بر مرورگر اینترنتی جدید مایکروسافت موسوم به Spartan عرضه می‌شود که هر دوی آنها در ویندوز ۱۰ به دست کاربران می‌رسند.

این طور که خبرگزاری The Verge گزارش داده است، سیستم هوشمند Cortana-Spartan قابلیت‌ دریافت فرمان‌های صوتی را شامل نمی‌‌شود.
این در حالی است که سیستم Ok Google در مرورگر کروم به صاحبان رایانه‌های شخصی امکان می‌دهد تا با فرمان‌های صوتی اهداف خود را محقق کنند.

 

با این وجود منابع آگاه اعلام کردند که سیستم Cortana قابلیت‌های بیشتری نسبت به Ok Google را شامل می‌شود که از جمله آنها می‌توان به جست‌وجوی اینترنتی در مورد اطلاعات پروازها، رزرو هتل‌، ردیابی بسته‌های ارسال شده و دیگر اطلاعات اشاره کرد.

به عنوان مثال، اگر قصد داشته باشید ارسال دریایی یک بسته خریداری شده از سایت اینترنتی آمازون را بررسی کنید Cortana به شما کمک می‌کند.
برای این کار اطلاعات بسته را در نوار ابزار Spartan می‌نویسید و Cortana به صورت خودکار جزئیات مربوط به موقعیت بسته شما را نمایان می‌کند.
 
کد مطلب: 34076
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام