۰
plusresetminus
شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۰

سونی 18.5 میلیون پلی‌استیشن 4 فروخت

ایتنا- گویا کمپانی سونی در دوران تعطیلات کریسمس فصل پرفروغی از فروش این محصول را پشت سر گذاشته است!
سونی 18.5 میلیون پلی‌استیشن 4 فروخت


شرکت سونی اعلام کرد که از زمان شروع عرضه کنسول بازی پلی‌استیشن ۴ در سال گذشته ۱۸.۵ میلیون دستگاه از این محصول را به فروش رسانده است.


به گزارش ایتنا از ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ان دی تی وی،‌ این درحالی است که سونی تا پایان اکتبر ۲۰۱۴ تنها ۱۳.۵ میلیون دستگاه کنسول پلی استیشن ۴ به فروش رسانده بود و نشان می‌دهد که در دوران تعطیلات کریسمس فصل پرفروغی از فروش این محصول را پشت سر گذاشته است.

به علاوه سونی اعلام کرد که ۱۰.۵ میلیون کاربر در سرویس پلی استیشن پلاس عضویت دارند که به کاربران ماهانه بازی‌های دیجیتال رایگان و امکان بازی آنلاین را ارائه می دهد.

تعداد کاربران پلی استیشن پلاس در پایان اکتبر ۲۰۱۴ میلادی ۷.۹ میلیون نفر بود.

این آمار در شرایطی است که شبکه پلی استیشن سونی در روزهای بیست و چهارم تا بیست و نهم دسامبر هدف حمله هکرها قرار گرفته و از دسترس خارج شده بود.

برای شرکت سونی که به دلیل فروش راکد تلویزیون‌ها و گوشی‌های هوشمند خود طی شش سال گذشته پنجمین سال ضرردهی را تجربه می‌کند، عملکرد پلی استیشن ۴ یک نقطه امید بوده است.

این درحالی است که شرکت‌های مایکروسافت و نینتندو که به ترتیب کنسول‌های ایکس باکس وان و کنسول وی را عرضه می کنند هنوز آمار فروش تعطیلات کریسمس خود را اعلام نکرده‌اند.
کد مطلب: 34055
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام