۰
plusresetminus
جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۵۱

اچ‌تی‌سی، کارایی ابزارک‌های همراه ورزشی را ارتقا می‌دهد

ایتنا - اچ‌تی‌سی، نام پیشرو در نوآوری های همراه، امروز آغاز مشارکت استراتژیک خود را با شرکت آندر آرمور، پیشروی جهانی در زمینه محصولات ورزشی، به منظور توانمند سازی ورزشکاران سرتاسر دنیا، اعلام کرد.


اچ‌تی‌سی، نام پیشرو در نوآوری های همراه، امروز آغاز مشارکت استراتژیک خود را با شرکت آندر آرمور، پیشروی جهانی در زمینه محصولات ورزشی، به منظور توانمند سازی ورزشکاران سرتاسر دنیا، اعلام کرد.

اچ‌تی‌سی در حال طراحی محصولاتی سازگار با UA Record™ ، جدیدترین عضو شرکت UnderArmourConnectedFitness، است. شرکت آندر آرمور، صاحب معتبرترین مجموعه محصولات سلامت و تناسب اندام، امروز در CES وب سایت و اپلیکشن های UA Record™ را رونمایی کرد.


به گزارش ایتنا پیتر چو، مدیر ارشد اجرایی شرکت اچ‌تی‌سی در این زمینه اعلام کرد:« در سالهای اخیر زندگی انسان ها، با نوآوری های همراه متحول شده است و به همین وسیله ما بیشتر از پیش با دنیای اطرافمان در ارتباط هستیم. ما میخواهیم مردم با خودشان هم ارتباط بهتری داشته باشند و به آنها کمک کنیم که به اهداف خود رسیده و دید عمیق تری به نحوه زندگی خود داشته باشند. ما اولین قدم در رسیدن به این هدف را بواسطه همکاری با آندر آرمور، یکی از سرشناس ترین و معتبر ترین شرکت های پیشرو در زمینه تجهیزات و خدمات ورزشی، برداشته ایم و به زودی برای مشتریان خود مجموعه ای از خدمات و ابزارک های سلامتی و ورزشی را مهیا میکنیم که هیچ برند دیگری توانایی رقابت با آنها را ندارد.»
رابین ترستون، نایب رییس ارشد ابزارک های ورزشی شرکت آندر آرمور، در این زمینه گفت:« اچ‌تی‌سی به پایبندی بی‌بدیل در زمینه نوآوری در کنار توجه ویژه به طراحی منحصر بفرد و دقیق مشهور است. به همین دلیل اچ‌تی‌سی همکاری بی نظیر برای آندر آرمور و UA Record™ به شمار می‌آید. با ارزش افزوده ای که اچ‌تی‌سی به مجموعه ما می‌آورد، فعالیت های ورزشکاران سرتاسر دنیا را به مرحله تازه‌ای از راحتی و یکپارچگی می‌رسانیم.

نوآوری- تلاش گروهی
تیم طراحی آندر آرمور، دانشمندان علوم ورزشی و ورزشکاران حرفه ای، همکاری نزدیکی را با گروه تجاری ابزارک های همراه اچ‌تی‌سی در کنار تیم مهندسی و طراحی آغاز کرده اند تا این تلاش گروهی، بالاترین انتظارات ورزشکاران را سرتاسر دنیا، برآورده کند. پیتر چو اضافه کرد:« این یک مسیر جدید فوق العاده جذاب برای ما است. ما به دنبال تامین نیازهای تمام ورزشکاران هستیم. چه شمایی که در حال تمرین برای یک ماراتون هستید، چه ورزشکاران حرفه‌ای که همراه با یک تیم حرفه‌ای تمرین قصد ارتقا وضعیت جسمانی خود به بالاترین سطح ممکن را دارند. به هر حال هیچ شرکت دیگری قادر به ارائه این میزان از پشتیبانی نبوده است و ما فکر می‌کنیم فرصت بزرگی داریم که این بازار در حال توسعه را بازتعریف کرده و شتاب بدهیم.
 
کد مطلب: 34051
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام