کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رشد ۴۵ درصدی فروش خدمات ابری اوراکل

17 دی 1393 ساعت 11:57

ایتنا - شرکت اوراکل در فصل سوم سال 2014 میلادی در مجموع موفق شد از فروش خدمات پردازش ابری خود به سازمان‌های جهانی 516 میلیون دلار درآمد به دست آورد.




شرکت اوراکل با پایان یافته سال ۲۰۱۴ میلادی اعلام کرد ۳.۵ درصد درآمدهای فصلی خود را افزایش داده است و این طور که روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گزارش می‌دهد، در دوره زمانی سه ماه این شرکت ۴۵ درصد بر فروش خدمات پردازش ابری خود افزوده است.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ایندیاتایمز، این نخستین گزارش مالی از زمان کناره‌گیری "لری الیسون"(Larry Ellison) از پست مدیرعاملی اوراکل محسوب می‌شود و گزارش مالی منتشر شده از سوی این شرکت بزرگ نشان داده است که در فصل سوم سال ۲۰۱۴ میلادی ارزش سهام اوراکل با رشد ۲.۵ درصدی به ۴۲.۲۰ دلار رسیده است.

"برندان بارنیکل"(Brendan Barnicle) مدیر مرکز Pacific Crest گفت: «اوراکل سیاست‌هایی را پیش گرفته است که به موجب آن بخش سخت‌افزار این شرکت کمرنگ‌تر می‌شود و بخش نرم‌افزار آن نیز تمرکز اصلی خود را بر خدمات پردازش ابری قرار داده است تا بتواند بیشترین سود را در این زمینه ببرد.»

شرکت اوراکل در فصل سوم سال ۲۰۱۴ میلادی در مجموع موفق شد ۹.۶ میلیارد دلار درآمد کسب کند که این رقم از ۹.۲۸ میلیارد دلار مدت مشابه سال قبل و ۹.۵۱ میلیارد دلار پیش‌بینی شده توسط کارشناسان بیشتر بود.

 

در این دوره زمانی شرکت اوراکل موفق شد از فروش خدمات پردازش ابری خود به سازمان‌های جهانی ۵۱۶ میلیون دلار درآمد به دست آورد.

الیسون اعلام کرده است که خدمات ابری مهم‌ترین عامل برای زنده نگه داشتن شرکت اوراکل محسوب می‌شوند و تنها بازار رقابتی پیش‌رو برای آنها خدمات پردازش ابری است.
  


کد مطلب: 34015

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/34015/رشد-۴۵-درصدی-فروش-خدمات-ابری-اوراکل

ايتنا
  https://www.itna.ir