۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۴

ساخت تلفن همراهی مخصوص تازه واردها

ایتنا- شاید Nokia 215 بیشتر به کار افراد سالخورده و یا کسانی که تابه‌حال تلفن همراه نداشته‌اند بیاید.
ساخت تلفن همراهی مخصوص تازه واردها


شرکت مایکروسافت با همکاری نوکیا تلفن همراه ساده اما با باتری بسیار بادوامی ساخته که مشتریان اصلی آن افرادی هستند که برای نخستین بار از تلفن همراه و اینترنت آن استفاده می‌کنند.


به گزارش ایتنا از مهر، این محصول جدید Nokia 215 نام دارد و گرچه در زمره تلفن‌های همراه لمسی قرار نمی‌گیرد اما قابلیت‌های چشمگیری دارد.

مهمترین ویژگی این تلفن همراه جدید راحتی استفاده از آن توسط افرادی است که برای نخستین بار داشتن تلفن همراه را تجربه می‌کنند. این فناوری نوین با ابزار کم هزینه دسترسی به اینترنت همراه است.

نمایشگر این تلفن همراه ۲/۴ اینچی با ۱۶۷ پیکسل در هر اینچ ارایه شده است.

این محصول جدید و سبک مبتنی بر سیستم عامل Series ۳۰+ شرکت مایکروسافت است که در آن مرور opera mini به طور پیش فرض نصب شده است. همچنین می‌توان به برخی شبکه‌های اجتماعی به عنوان سایر درگاه‌های ورود به دنیای اینترنت در آن اشاره کرد.

تلفن همراه
مایکروسافت این تلفن همراه جدید را با استفاده از موادی ساخته که نه تنها سبک است بلکه مقاومت قابل توجهی دربرابر نوسانات محیطی دارد.
این محصول با هر بار شارژ کامل قابلیت استفاده تا ۲۰ ساعت برای مکالمه را داشته و تا ۲۹ روز نیز در حالت استندبای باقی می‌ماند که این قابلیت‌های دیدنی به واسطه باتری ۱۰۰ میلی آمپری آن است.

Nokia 215 مجهز به درگاه کارت حافظه microSD card است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه خارجی را پشتیبانی می‌کند. این محصول جدید تنها ۷۹ گرم وزن دارد و در زمره سبک وزن ترین تلفن‌های همراه جهان قرار می‌گیرد.

پیش بینی می‌شود محصول جدید مایکروسافت و نوکیا در سه ماهه نخست سال ۲۰۱۵ وارد بازار آفریقا، آسیا و خاورمیانه شود.
کد مطلب: 34001
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام