۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۸

اختلال در اینستاگرام کار فیلترینگ هوشمند نبود

ایتنا- اختلالات روزهای اخیر اینستاگرام شایعاتی در ارتباط بااختلال این شبکه اجتماعی و فیلترینگ هوشمند را تشدید کرده است.
اختلال در اینستاگرام کار فیلترینگ هوشمند نبود


در پی اختلال در استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد اختلال این شبکه اجتماعی خارجی توضیح داد.


به گزارش ایتنا از مهر، اینستاگرام شبکه اجتماعی به اشتراک گذاری تصویر و ویدئو، طی دو روز اخیر برای برخی کاربران ایرانی با اختلال روبه‌رو شده است؛ به نحوی که بسیاری از کاربران اذعان دارند که عکس‌های این شبکه اجتماعی باز نمی‌شود.

این درحالی است که فاز نخست فیلترینگ هوشمند از هفته گذشته با هدف پالایش صفحات، عکس‌ها و محتوای مجرمانه از شبکه اجتماعی اینستاگرام آغاز شده است.

در این زمینه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص اختلال به وجود آمده توضیحاتی ارائه داد.

در متن این اطلاعیه که نامی از شبکه اجتماعی اینستاگرام آورده نشده آمده است:

"به دنبال انتشار برخی اخبار در خصوص اختلال چند ساعته یکی از شبکه‌های اجتماعی و ارتباط آن با پالایش هوشمند، به اطلاع هموطنان عزیز می‌رساند سامانه پالایش هوشمند که از مدتی پیش به منظور صیانت فرهنگی و اجتماعی راه اندازی شده است تاکنون مطابق انتظار عمل کرده و هیچ گونه اختلالی نداشته است.

آنچه در روز گذشته در خصوص یکی از شبکه‌های اجتماعی اتفاق افتاد اختلال موقت شبکه‌ای بین شبکه ارتباطی ایران و CDNهای این شبکه اجتماعی بوده که در هر یک از شبکه‌های اجتماعی دیگر نیز امکان وقوع دارد و هیچ ارتباطی به سامانه پالایش هوشمند نداشته است."
 
کد مطلب: 33961
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام