۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۴

رودرویی ایده‌های خلاق با سرمایه‌گذاران

ایتنا- استارت‌آپ گراندها الگویی بر گرفته از یک طرح شرکت گوگل است و تاکنون چندین گردهمایی از این نوع در کشور اجرایی شده


رییس نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: مهمترین هدفی که استارت‌آپها دنبال می‌کنند تبادل اطلاعات است یعنی می‌خواهند کاری کنند که ایده‌های خلاق را با سرمایه‌گذاران رو در رو کند تا نتیجه اقتصادی پایانی برد – برد باشد.


به گزارش ایتنا از ایسنا، آیت اللهی، با بیان اینکه برگزاری استارت‌آپ گراندها الگویی بر گرفته از یک طرح شرکت گوگل است و تاکنون چندین گردهمایی از این نوع در کشور اجرایی شده افزود: نظام صنفی رایانه‌ای کشور فقط به گردهمایی‌های (گراند) بسنده نکرده، بلکه راه‌اندازی استارت آپ‌های دیگری را نیز مدنظر دارد، البته این موضوع سازمان فناوری اطلاعات و کارآفرینان کشور را نیز به میدان آورده و امیدواریم راه اندازی چنین گردهمایی‌هایی به طور مداوم در کل کشور اتفاق بیافتد.

رییس نظام صنفی رایانه‌ای کشور ادامه داد: حسن برگزاری چنین گردهمایی‌هایی آشنا شدن و استفاده از تجربیات یکدیگر است این یعنی دقیقا هدفی که استارت‌آپ‌ها دنبال می‌کنند اینکه ایده‌های خلاق و ذهن‌های فعال را در مقابل سرمایه گذاران بگذارند تا فضای تبادلی ایجاد شود و الگوهای بهینه و اقتصادی به وجود آید.

آیت اللهی با اشاره به اینکه برگزاری چنین فضاهایی برای کشور مفید است، تصریح کرد: اینکه اصلا استارت آپ‌ها در کشور شروع شده است یعنی اتفاق خوب؛ اما باید بدانیم که همواره برای خوب بودن باید ارتقا یافت و رو به جلو حرکت کرد پس اگر بخواهیم بگوییم که آیا استارت آپ‌ها در کشور موفق بوده یا خیر باید به شرکت کنندگان و اهداف آنها نگاه کنیم که با یک نگاه اجمالی می‌توان گفت تاکنون پاسخ مطلوب را به دست آورده‌ایم.

وی خطاب به رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها کار سنگینی برای اجرایی شدن درست استارت آپ گراندها در کشور دارند چراکه باید تحلیل و نقدهای خود را در خصوص این طرح‌ها اریه کنند تا هر روز بهتر از روزهای قبل چنین گردهمایی‌هایی برگزار شود.
کد مطلب: 33924
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام