۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۰۰

Vonage و عرضه نرم‌افزار مدیریت سفارش‌های مشتریان

ایتنا – شرکت Vonage یکی از شرکت‌های خوش نام در عرصه سیستم‌های مدیریت فرایند کسب و کار محسوب می‌شود و در این میان این شرکت به عرضه یک محصول ویژه برای مدیریت سفارش‌های مشتریان دست زده است که می‌تواند برای شرکت‌ها بسیار مفید باشد.
Vonage و عرضه نرم‌افزار مدیریت سفارش‌های مشتریان


شرکت Vonage یکی از شرکت‌های خوش نام در عرصه سیستم‌های مدیریت فرایند کسب و کار محسوب می‌شود و در این میان این شرکت به عرضه یک محصول ویژه برای مدیریت سفارش‌های مشتریان دست زده است که می‌تواند برای شرکت‌ها بسیار مفید باشد.


به گزارش ایتنا از فراگستر به نقل از kissflow، این سیستم جدید، Custom Built Management Solution نام نهاده شده است و به کمک آن شرکت Vonage می‌تواند به کاربران اجازه بدهد که حجم عظیم سفارش‌ها را به سادگی و با بالاترین بازدهی مدیریت کنند.

این سیستم جدید در حقیقت بخشی از سامانه مدیریت فرایند کسب و کار محسوب می‌شود و در طول مدت زمانی کوتاه توانسته است تا شمار مخاطبین و اعضای خود را در حال رشد ببیند.
در این میان مشکل اصلی روش‌های عادی مدیریت سفارش‌های مشتریان نیز پیچیدگی فرایند اجرای برخی از قسمت‌های آن است که می‌تواند در نهایت به پیچیده‌تر شدن سیستم مدیریت فرایند کسب و کار منتهی شود.


شرکت Vonage برای جلوگیری از این پیچیدگی توانسته است تا بسیاری از موراد را ساده سازی کرده و به شرکت‌ها در تمام قدم‌های کاری دیدگاهی مناسب از وضعیت فعلی سازمان را ارائه کند.
این سامانه بسیار ساده و هوشمند است و دلیل این امر نزی پیاده سازی آن در قالب مدیریت فرایند کسب و کار است و همین امر نیز موجب می‌شود تا بتوان با مشتریان خارج از شرکت ارتباطی را برقرار کرد که این ارتباط در شرکت با دیدگاه کامل و به صورت روال کاری مرسوم شرکت قابل دست رسی باشد و در تمام بخش‌ها مانند مبخش مدیریت مالی و بخش تولید بتوان با یک روش متحد به آن دسترسی پیدا کرد.
 
کد مطلب: 33918
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام