۰
plusresetminus
شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۳۵

استفاده از JavaScript برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار آسان می‌شود

ایتنا - در سیستم جدید مخصوص JavaScript از موقعیت جغرافیایی بیش از 400 نقطه جهان و همچنین 600 زمان محلی پشتیبانی شده است.
استفاده از JavaScript برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار آسان می‌شود


توسعه‌دهندگان ابزارهای مبتنی بر وب برای آنکه بتوانند محصولات خود را به صورت جهانی وارد بازار کنند و در ابزارهای کاربردی جدید بیشترین قابلیت‌ها را به کاربران ارائه دهند، از سیستم JavaScript بهره می‌برند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از پروگرمبل‌وب، استاندارد جهانی‌سازی ابزارهای کاربردی i18n نام دارد و مرکز توسعه JavaScript روش‌های جدیدی ارائه کرده است تا توسعه‌دهندگان نرم‌افزار به راحتی بتوانند از این استاندارد پشتیبانی کنند.

در این اقدام توسعه‌دهندگان نرم‌افزار می‌توانند مدل‌های پیش‌فرض برای تاریخ، زمان، قالب‌بندی و مجموعه قابلیت‌ها را در اختیار داشته باشند و به وسیله آنها ابزار پیشرفته‌تری در اختیار کاربران بگذارند.

برای مثال، با استفاده از APIهای جدید شرکت‌های نرم‌افزاری می‌توانند به راحتی برحسب پول رایج کشورها خدمات خود را ارایه دهند، داده‌ها را برحسب زمان محلی جمع‌‌آوری کنند و متناسب با موقعیت جغرافیایی کاربران سرویس‌های خود را در اختیار مشتریان بگذارند.

 

"جِف والدن"(Jeff Walden) از مدیران شرکت موزیلا در این خصوص توضیح داد که قابلیت‌های جهانی JavaScript i18n امکانات جدیدی به ابزارهای کاربردی اضافه می‌کند که تاکنون کاربران از آنها محروم بودند.

شرکت موزیلا اعلام کرد که مرورگر اینترنتی آن از نسخه Firefox 29 به بعد تمام این قابلیت‌های بین‌المللی را پشتیبانی می‌کند.

در سیستم جدید مخصوص JavaScript از موقعیت جغرافیایی بیش از ۴۰۰ نقطه جهان و همچنین ۶۰۰ زمان محلی پشتیبانی شده است.
 
کد مطلب: 33910
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام