۰
plusresetminus
دوشنبه ۸ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۱

شهرداری زودتر حکم علاءالدین را اجر کند

ایتنا- گوبا بحث پاساژ علاالدین هنوز هم داغ است و باید دید کدام طرف از دعوا برنده نهایی خواهند بود.
شهرداری زودتر حکم علاءالدین را اجر کند




عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دیوان عدالت اداری رای کمیسیون ماده ۱۰۰ را در خصوص تخریب دو طبقه اضافی پاساژ علاءالدین را تأیید کرده است، گفت: شهردار هر چه زودتر این حکم را اجرای کند.


ابوالفضل قناعتی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به حکم تخریب دو طبقه اضافی پاساژ علاءالدین اظهار داشت: حدود یک ماه پیش بنده تذکری را به شهرداری در خصوص حکم ماده ۱۰۰ و دو طبقه اضافی (هفتم و هشتم) پاساژ علاءالدین دادم و تأکید شد که ضوابط شهرسازی در دو طبقه اشاره شده رعایت نشده است.

وی تصریح کرد: در ابتدا شهرداری بر این موضوع تأکید داشت که دیوان عدالت اداری رأی ماده ۱۰۰ را رد کرده است اما با پیگیری‌هایی که از سوی شورای شهر صورت گرفت و عنایتی که مسئولان دیوان عدالت اداری داشتند رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ تأیید شد.

قناعتی خاطرنشان کرد: بر اساس تأیید دیوان عدالت اداری باید دو طبق اضافی پاساژ علاءالدین تخریب شود و امیدواریم هر چه زودتر شهردار تهران به شهردار منطقه ۱۱ دستور لازم را برای تخریب دو طبقه اضافی این پاساژ اعلام دارد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران گفت: حدود ۱۵ الی ۲۰ روز پیش نامه‌ای از سوی شورای شهر تهران مبنی بر تخریب دو طبقه اضافی پاساژ علاءالدین به شهردار تهران ارسال شده است و ما همچنان منتظر اجرای حکم هستیم.
وی گفت: در صورتی که این حکم از سوی شهرداری اجرا نشود مجدداً پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد و از ابزارهای قانونی برای این موضوع استفاده می‌کنیم.

منبع: IT Analyze

کد مطلب: 33861
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام