۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۳۸

هجوم رایانه‌های گوگلی با قیمت ارزان‌تر از ۳۰۰ دلار

ایتنا - بخش اعظم رایانه‌های Chromebook که هم‌اکنون در بازار جهانی به فروش می‌رسند بین 249 تا 299 دلار قیمت دارند.
هجوم رایانه‌های گوگلی با قیمت ارزان‌تر از ۳۰۰ دلار


شرکت ایسر اعلام کرد مارس ۲۰۱۵ مدل جدید رایانه شخصی Chromebook با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی را مبتنی بر سیستم عامل رایانه‌ای گوگل و برپایه پردازنده Broadwell-U روانه بازار می‌کند.


به گزارش ایتنا به نقل از دی‌جی‌تایمز، در حالی که ایسر قصد دارد میزان سرمایه‌گذاری‌های خود در تولید رایانه‌های Chromebook را افزایش دهد، شرکت دل اعلام کرده است که نیمه نخست ۲۰۱۵ رایانه Chromebook جدید با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی به بازار عرضه می‌کند و این در حالی است که هر دو محصول یاد شده با قیمت کمتر از ۳۰۰ دلار وارد بازار می‌شوند.

کارشناسان بر این باورند که تمرکز دو شرکت ایسر و دل بر پردازنده‌های Broadwell-U که قابلیت‌های سری پردازنده‌های Core i3 اینتل را شامل می‌شود، می‌تواند محبوبیت Chromebook را در بازار جهانی افزایش دهد و تمایل مردم را برای خرید رایانه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل گوگل بیشتر کند.

شرکت لنوو هم‌اکنون مدل جدیدی از این رایانه‌های همراه با نمایشگر ۱۱.۶ اینچی عرضه کرده است که با قیمت ۳۰۰ دلار به فروش می‌رسد.
بر این اساس پیش‌بینی شده است قیمت Chromebook با اندازه ۱۱.۶ تا ۱۴ اینچ که سال ۲۰۱۵ روانه بازار می‌شوند از ۳۰۰ دلار فراتر نرود.

 

بررسی‌ها نشان داده است بخش اعظم رایانه‌های Chromebook که هم‌اکنون در بازار جهانی به فروش می‌رسند بین ۲۴۹ تا ۲۹۹ دلار قیمت دارند.

برای نسل جدید رایانه‌های Chromebook با نمایشگر ۱۵.۶ اینچی شرکت گوگل تصمیم دارد قیمت این محصولات را از ۳۰۰ دلار افزایش ندهد و آنها را با قابلیت‌های فراوان به دست کاربران برساند.
کد مطلب: 33843
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام