۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۴

خدمات مدیریت کسب و کار، کلید موفقیت سازمان در کاهش هزینه‌ها

ایتنا - سازمان‌ها از ERP به BPM گرایش بیشتری پیدا کرده‌اند.
خدمات مدیریت کسب و کار، کلید موفقیت سازمان در کاهش هزینه‌ها


در حالی که اوایل دهه ۲۰۱۰ تمامی سازمان‌ها و کسب و کارهای بزرگ بر استفاده از نرم‌افزارهای برنامه‌ریزی منابع سازمانی(ERP) تاکید داشتند، در آخرین بررسی‌ها مشخص شده است که خدمات مدیریت فرآیند کسب و کار این روزها بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.


به گزارش ایتنا از فراگستر، “پاتریک مک‌لنون”(Patrick McLendon) مدیر سیستم‌ها و برنامه‌ریزی‌های شرکت Vulcan اعلام کرد که ابزار BPM برای آنها تمام مشکلات مدیریتی را از میان برداشته و هزینه‌های مربوط به مدیریت سیستم‌های سازمانی را کاهش داده است.

او گفت: «اقتصاد ساخت‌محور بر فرآیند فعالیت‌های ما تاثیرات فراوان گذاشته است. ما طی چند سال گذشته با تلاش فراوان و به‌سختی توانسته بودیم خودمان را زنده نگه‌داریم و هم‌اکنون بار دیگر چرخه فروش محصولات ما آغاز شده است.»

او در ادامه توضیح داد: «نگرانی اصلی برای ما این است که اگر دوران رونق اقتصادی به شرکت ما برگردد، آیا هزینه‌های بسیار زیاد قبل بار دیگر به شرکت تحمیل خواهد شد؟»

مک‌لنون سوال خود را اینگونه پاسخ داده است که این روزها با تمرکز بر خدمات مدیریت فرآیند کسب و کار این تضمین برای شرکت Vulcan ایجاد شده است که این هزینه‌ها در پایین‌ترین سطح خود باقی می‌ماند و سرعت پیشبرد پروژه‌های مختلف بیشتر می‌شود.

مدیر مرکز سیستم‌ها و برنامه‌ریزی‌های Vulcan همچنین اظهار داشت تمرکز بر سیستم‌های اتوماسیون گردش کار برای دنبال کردن فرآیندهای دفتری باعث خواهد شد تا ضمن افزایش فروش محصول، هزینه‌های عمومی و سازمانی به حداقل برسند.

گفتنی است زمانی که شرکت Vulcan Materials هسته مرکزی سیستم‌های IT خود را ارائه کرد، فعالیت‌هایش در این زمینه به اتمام نرسیده بود.

این شرکت بریتانیایی که محصولات مختلف از جمله ماسه، بتون و آسفالت تولید می‌کند با کنار گذاشتن سیستم‌های قدیمی، تمام فعالیت‌های خود را مبتنی بر سیستم‌های مالی اوراکل، سیستم منابع انسانی Peoplesoft و سیستم‌های هوشمند تهیه لیست حقوق انجام می‌دهد و خود را با انواع سرویس‌های مدیریت فرآیند کسب و کار(BPM) سازگار کرده است.
 
کد مطلب: 33708
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام