کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کوالکام ۴۰ میلیون دلار روی موبایل‌سازان چینی سرمایه‌گذاری می‌کند

29 آذر 1393 ساعت 12:18

ایتنا - شرکت Qualcomm اوایل سال جاری میلادی در دو شرکت چینی دیگر هم سرمایه‌گذاری کرده بود.




شرکت Qualcomm اعلام کرد که قصد دارد ۴۰ میلیون دلار دیگر روی شرکت‌های چینی که در زمینه تولید تلفن‌همراه و فناوری‌های بی‌سیم فعالیت می‌کنند، سرمایه‌گذاری کند.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از زد دی نت، این سرمایه‌گذاری در چهار شرکت چینی و شرکت سرمایه‌گذاری چینی Walden Venture از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات بی‌سیم صورت می‌گیرد.

نام چهار شرکت چینی که ۴۰ میلیون دلار سرمایه‌گذاری Qualcomm را در اختیار می‌گیرند به قرار زیر اعلام شده است:
۷Invensun ارائه دهنده راهکارهای تشخیص چشم کاربر برای باز کردن دستگاه موبایلی، Chukong Technologies ارائه دهنده پلتفورم سرگرمی موبایلی، inPlug تولیدکننده نرم‌افزارهای شبکه‌های مجازی‌سازی کاربردی Software Defined Network برای استفاده در دستگاه‌های الکترونیکی خانگی، و شرکت Unisound تولیدکننده خدمات موبایلی با قابلیت تشخیص صدا و ارائه دهنده راهکارهای اینترنت موبایلی.

این شرکت‌ها از طریق بازوی سرمایه‌گذاری Qualcomm در کشور چین رقم یاد شده را در اختیار می‌گیرند و در راستای تحقق اهداف این شرکت تولیدکننده پردازنده‌های موبایلی به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهند.


اگرچه مقامات چینی شرکت Qualcomm را به عدم رعایت قوانین رقابتی شدن بازار متهم کردند، اما این شرکت آمریکایی بر این باور است که سرمایه‌گذاری در شرکت‌های چینی می‌تواند توان رقابت آن را برای حضور در بازارهای جهانی افزایش دهد.

لازم به ذکر است که شرکت Qualcomm اوایل سال جاری میلادی روی شرکت چینی Cambridge Wowo تولیدکننده سیستم‌های آموزشی موبایلی و شرکت چینی Boohee ارائه دهنده راهکارهای خدمات بهداشتی سرمایه‌گذاری کرده بود.
 


کد مطلب: 33679

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/33679/کوالکام-۴۰-میلیون-دلار-روی-موبایل-سازان-چینی-سرمایه-گذاری-می-کند

ايتنا
  https://www.itna.ir