۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۵

3 میلیون همراه اولی مایل به دریافت پیامک تبلیغاتی نیستند

ایتنا- برای اعلام نارضایتی و انصراف از دریافت پیامک‌های تبلیغاتی، می‌توانید با توجه به اپراتور خود، درخواست خود را اعلام کنید.
3 میلیون همراه اولی مایل به دریافت پیامک تبلیغاتی نیستند


رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بیش از ۳ میلیون نفر از مشترکان همراه اول تمایلی به دریافت پیامکهای تبلیغاتی ندارند.


به گزارش ایتنا از مهر، علی اصغر عمیدیان از ساماندهی فضای پیامک های انبوه خبر داد و نحوه انصراف دریافت این پیامکها را تشریح کرد.

وی گفت: پس از استعلام اپراتورهای تلفن همراه حدود ۳ میلیون و ۳۱۸ هزار و ۳۶۴ مشترک همراه اولی اعلام کردند که مایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی نیستند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: با این وجود اپراتورهای موبایل موظف شده‌اند برای مابقی مشترکان نیز فضایی را ساماندهی کنند که بتوانند در صورت نیاز انصراف خود را از دریافت پیامک‌های انبوه و تبلیغاتی در هر زمانی اعلام کنند.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تصریح کرد: اپراتور همراه اول شماره ۸۹۹۹ و اپراتور دوم شماره ۵۰۰۵ را برای اعلام انصراف از دریافت پیامکهای انبوه برای مشترکان اعلام کرده اند و مشترکان می توانند در صورت عدم تمایل، درخواست خود را به این شماره ها پیامک کنند.

وی گفت: سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و سایت رسمی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی CRA.IR در این زمینه پاسخگوی شکایت کاربران خواهد بود.
کد مطلب: 33651
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام