۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۸

درآمد ۴۸۵ میلیارد دلاری صنعت نرم‌افزاری چین در ده ماه نخست سال

ایتنا - این کشور در 10 ماه نخست سال توانست 39.8 میلیارد یوآن محصولات و خدمات نرم‌افزاری صادر کند و درآمد خود در این زمینه را 8.9 درصد افزایش دهد.
درآمد ۴۸۵ میلیارد دلاری صنعت نرم‌افزاری چین در ده ماه نخست سال


صنعت نرم‌افزار چین موفق شد بین ماه‌های ژانویه تا اکتبر ۲۰۱۴ در مجموع درآمدی بالغ بر ۲.۹۸ تریلیون یوآن(۴۸۵ میلیارد دلار) را از آن خود کند که این رقم رشد ۲۰.۳ درصدی درآمدها را نسبت به مدت مشابه سال قبل نشان می‌دهد.


به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ITWorld، وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین(MIIT) با اعلام این خبر توضیح داد که این کشور در دوره زمانی یاد شده توانسته است ۳۹.۸ میلیارد یوآن محصولات و خدمات نرم‌افزاری صادر کند که این رقم ۸.۹ درصد از کل درآمدهای صنعت نرم‌افزار چین را تشکیل می‌دهد و گویای رشد ۱۵ درصدی آن نسبت به سال قبل است.

بر اساس این گزارش، بین ماه‌های ژانویه تا اکتبر امسال در مجموع ۹۲۱ میلیارد یوآن محصولات نرم‌افزاری چینی فروخته شده است که این نسبت به فروش سال قبل رشد ۱۹.۶ درصدی را نشان می‌دهد.

کشور چین در این دوره زمانی همچنین موفق شده است ۶۱۶ میلیارد یوان سیستم‌های اطلاعاتی و خدمات تکمیلی بفروش و در این زمینه نیز درآمدهای خود را ۱۸ درصد افزایش دهد.

وزارت MIIT در گزارش خود همچنین توضیح داد که در این دوره زمانی درآمد نرم‌افزاری مخصوص سیستم‌های داخلی ۵۱۱ میلیارد یوآن، پردازش داده و خدمات عملیاتی ۵۳۱ میلیارد یوآن، خدمات مشاور IT حدود ۳۲۱ میلیارد یوآن و درآمد حاصل از فروش خدمات طراحی IC نیز ۸۳ میلیارد یوآن بوده است.

 
کد مطلب: 33569
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام