۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۴۱

پیشنهاد Forbes برای خرید آخر سال: گوشی هوشمند Xperia Z3 بخرید

ایتنا - طراحی تمام فلزی و گوشه‌های گرد دستگاه، به آن حس و ظاهری لوکس می‌دهد. قابلیت‌های بیشتر نظیر دکمه اختصاصی عکاسی و یا اسپیکرهای قوی و خوش کیفیت، باعث می‌شود که حس کیفیت حتی بیشتر هم شود.


مجله Forbes، به مناسبت خرید سنتی قبل از سال جدید میلادی ، مجوعه راهنماهایی برای خوانندگانش منتشر کرده است و محصولاتی که به نظرشان ارزشمندتر هستند را بررسی و معرفی می‌کنند.


به گزارش ایتنا در دسته گوشی‌های هوشمند، این بار نویسنده گوشی هوشمند Sony Xperia Z3 را انتخاب کرده است.

دلایل پنجگانه ای که این گوشی هوشمند خرید خوبی است
۱- قابلیت Remote play با دستگاه PS4:
امکان Remote Play، از ویژگی های خاص دستگاه‌های PS4 است. با استفاده از این ویژگی، فقط کافی است که گوشی Xperia Z3 شما به شبکه بی سیم منزل متصل باشد و سپس می توانید از صفحه گوشی هوشمند به عنوان نمایشگر بازی استفاده کنید. این ویژگی در زمانی که تلویزیون خانه در دسترس نیست بسیار کاربردی است. با تست چند روزه‌ای که انجام دادیم، انتقال تصاویر روی گوشی هوشمند خیلی راحت و روان انجام می‌شود و تجربه جدیدی از بازی در اختیار شما قرار می‌دهد.

۲- ساخت بسیار با کیفیت گوشی:
طراحی تمام فلزی و گوشه‌های گرد دستگاه، به آن حس و ظاهری لوکس می‌دهد. قابلیت‌های بیشتر نظیر دکمه اختصاصی عکاسی و یا اسپیکرهای قوی و خوش کیفیت، باعث می‌شود که حس کیفیت حتی بیشتر هم شود.
ضدآب و ضدگرد و غبار بودن ویژگی دیگری است که انتظار شما را از یک گوشی پریمیوم برآورده می کند. گوشی هوشمند Xperia Z3 تا عمق ۲ متری آب می تواند ۶۰ دقیقه بدون مشکل به کار ادامه دهد و گوشی در مقابل گرد و غبار بسیار مقاوم است.

۳- عمر زیاد باتری:
سری گوشی های هوشمند Xperia Z به طول عمر زیاد باتری معروف هستند و Xperia Z3 از این قاعده مستثنی نیست. باتری ۳۱۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی ، دو روز کار سنگین را جواب می دهد. علاوه بر عمر طولانی باتری، ویژگی شارژ سریع کمک می کند که در مواقعی که عجله دارید خیلی سریع گوشی را شارژ کنید. با استفاده از این ویژگی در کمتر از ۳۰ ثانیه، باتری به شارژ ۶۰% می رسد که می تواند یک روز کامل شما را همراهی کند.
در صورت فعال کردن دو گزینه ذخیره باتری Battery Saver و Stamina شماحتی می توانید بیشتر از دو روز از گوشی خود بدون شارژ مجدد استفاده کنید.

۴- اپلیکیشن ویژه ثبت زندگی:
برنامه های زیادی هستند که ادعا می کنند وقایع روزمره شما را ثبت می کنند، اما هیچ شرکتی به خوبی سونی از عهده این کار بر نیامده است. با استفاده از برنامه اختصاصی سونی، شما می توانید تمامی فعالیت های روزمره که با گوشی خود انجام داده اید را به صورت یک جا در اختیار داشته باشید. این برنامه علاوه بر این، فعالیت های فیزیکی شما را اندازه گیری می کند و می توانید به سلامت خود را مانیتور کنید.

۵- صفحه نمایش:
گوشی هوشمند Xperia Z3 یکی از شفاف ترین صفحه های نمایش در بازار را دارد که در زیر نور روز، تصویر خیلی واضحی را در اختیار شما قرار میدهد.
سونی در این گوشی از تکنولوژی Live Color LED استفاده کرده است که قبلا بر روی بعضی از تلویزیون‌های پیشرفته سونی موجود بود.
 
کد مطلب: 33553
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام