۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۴

تلاش مایکروسافت برای عرضه ویندوز 10 در اواخر تابستان

ایتنا- مدیر امور عملیاتی مایکروسافت از تلاش مایکروسافت برای عرضه ویندوز 10 تا اواخر تابستان سال 2015 یا اوایل پاییز همین سال خبر داد.
تلاش مایکروسافت برای عرضه ویندوز 10 در اواخر تابستان


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از وین بتا، کوین تاندر، مدیر امور عملیاتی مایکروسافت اعلام کرده که این شرکت قصد دارد ویندوز ۱۰ را در اواخر تابستان سال ۲۰۱۵ یا اوایل پاییز همین سال عرضه کند.

وی بدون آنکه به جزییات بیشتری اشاره کند، اعلام کرده که یکی از ویژگی‌های این سیستم عامل ادغام قابلیت‌های مختلف است به گونه‌ای که یک نسخه از ویندوز هم برای استفاده از طریق رایانه‌های رومیزی و هم برای استفاده بر روی گوشی و تبلت قابل استفاده است.

وی افزوده که هسته اصلی ویندوز ۱۰ به گونه‌ای طراحی شده که با همه گیر شدن اینترنت اشیا نیز ویندوز ۱۰ متناسب با ویژگی‌های این پدیه عمل خواهد کرد و لذا می‌توان انتظار داشت که ویندوز ۱۰ بر روی هر وسیله‌ای که به اینترنت وصل می‌شود هم قابل نصب باشد.

مایکروسافت تاکنون چند نسخه پیش نمایش از ویندوز ۱۰ را عرضه کرده است. مهم‌ترین چیزی که در وهله اول وپس از چند دقیقه استفاده از ویندوز ۱۰ به چشم می‌خورد تغییر کامل رابط کاربری آن و افزوده شدن امکانات متعدد به آن است.

مایکروسافت اگر چه با عرضه ویندوز در دو دهه اخیر توانسته دنیای سیستم عامل‌های ثابت را فتح کند، اما نتوانسته حضور موثری در دنیای محصولات همراه داشته باشد.
کد مطلب: 33545
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام