۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۱۷

همایش تحول سازمانی با رویکرد فرآیندمداری و ارائه خدمات الکترونیکی

همایش تحول سازمانی با رویکرد فرآیندمداری و ارائه خدمات الکترونیکی توسط شرکت مهندسی نرم افزار رایورز، ۱۶ آذرماه ۹۳ در سالن همایشهای تالار یزد برگزار خواهد گردید.
همایش تحول سازمانی با رویکرد فرآیندمداری و ارائه خدمات الکترونیکی


همایش تحول سازمانی با رویکرد فرآیندمداری و ارائه خدمات الکترونیکی توسط شرکت مهندسی نرم‌افزار رایورز، ۱۶ آذرماه ۹۳ در سالن همایش‌های تالار یزد برگزار خواهد گردید.

در این همایش آقای مهندس اسماعیلی مدیر اجرایی رایورز کویر به عنوان سخنران افتتاحیه، خانم دکتر عاصفه حسنی مدرس مراکز آموزش عالی و آقای مهندس پرویز رحمتی رییس سابق سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور به عنوان سخنرانان کلیدی دیدگاه‌های نظری و تجربی را ارائه می‌نمایند.

همچنین در پنل تخصصی برنامه‌ریزی شده در همایش با حضور مدیران منتخب بخش دولتی و خصوصی و سخنرانان کلیدی تلاش خواهد شد که تنگناهای واقعاً موجود جهت استقرار نظامات فرآیند مدار و توسعه ارائه خدمات الکترونیکی در سازمان‌های خصوصی و دولتی مورد بررسی قرار گرفته و با تبادل تجربیات فی مابین، امکان شناسایی راهکار مناسب در این زمینه فراهم گردد.

سازمان مدیریت صنعتی و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان یزد به عنوان حامیان اصلی این همایش ایفای نقش می‌نمایند.

محورهای این همایش، عبارتند از:

- مبانی نظری بهبود و توسعه سازمانی (با رویکرد استقرار نظامات فرآیندمدار)
- تشریح جایگاه فرآیندهای عملیاتی در کلیت سازمان
- ارائه تجارب مشخص درخصوص رابطه فرآیندهای سازمانی و فناوری اطلاعات

این همایش که با حضور مدیران و کارشناسان ارشد سازمان‌های دولتی و خصوصی برگزار خواهد گردید، بسیاری از سؤالات این افراد را در زمینه‌های ذیل پاسخگو خواهد بود:

- چگونه خدمات الکترونیکی مناسبی به ارباب رجوع ارائه نماییم؟
- چگونه می‌توان با استقرار نظامات فرآیند مدار به مزیت نسبی سازمانی دست یافت؟
- نقش فناوری اطلاعات در فرآیندمداری سازمان و ارائه خدمات الکترونیکی چیست؟
- فناوری اطلاعات چگونه نقش مؤثر خود را در اداره سازمان ایفاء می‌کند؟
- نقش سازمانی ما در استقرار دولت الکترونیک چیست و چگونه قابل تحقق است؟

یادآور می‌شود علاوه برتشریح چگونگی استقرار نظامات فرآیندمدار و ارائه خدمات الکترونیکی در بخش خصوصی و دولتی مطالب ارائه شده دارای وجه غالب تجربی بوده و از زاویه نیازهای جاری دولتی تماماً در انطباق با تعهدات برنامه‌ای مربوط به برنامه پنج ساله پنجم و به ویژه ضوابط فنی و اجرایی استقرار دولت الکترونیک مصوب شهریور ماه ۱۳۹۳ هیئت دولت ارائه می‌گردد.

شرکت مهندسی نرم افزار رایورز از مدیران IT و دیگر مدیران سازمان‌های دولتی، مدیران و کارشناسان ارشد بخش خصوصی و دانشگاهیان محترم استان دعوت می‌نماید با تکمیل فرم ثبت نام در آدرس http://rayvarzkavir.ir امکان حضور اثربخش خود را فراهم سازند.
 
کد مطلب: 33487
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام